اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد

نشست اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد بوشهر با استاندار و معاون وزارت ورزش و جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری نشست 200 نفر از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان بوشهر با معاون وزارت ورزش و سالاری استاندار بوشهر خبر داد.

نشست اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد بوشهر با استاندار و معاون وزارت ورزش و جوانان

حبیب الله زحمتکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: در راستای سیاست دولت تدبیر و امید 200 نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان بوشهر در هفته آینده با دکتر گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر سالاری استاندار بوشهر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد و همچنین درخواست مطالبات سمن‌ها از معاون وزیر و استاندار است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر  تصریح کرد: ضرورت تشکیل سازمان‌های مردم نهاد، آشنا کردن جوانان با تمام ویژگی‌های لازم برای همکاری در یک اجتماع کوچک است که در زمینه‌ای خاص فعالیت می‌کنند.

زحمتکش گفت: تحقق این امر مشارکت جوانان در برنامه‌های کلان توسعه کشور و همچنین ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و همگرایی با ارزش‌های حاکم بر نظام اسلامی را در یک فرآیند عملی در جوانان به‌وجود می‌آورد و ایشان را برای ورود به فعالیت‌های جاری کشور و تصدی مناسب آماده می‌سازد.

وی در ارتباط با وظایف سمن‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای موضوع فعالیت تعیین شده در اساسنامه سمن، عضوگیری منطبق با شرایط و ضوابط اساسنامه و موضوع تخصصی فعالیت سمن بخشی از وظایف سمن‌هاست.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: ردیف فعالیت‌های تحقیقاتی، علمی یا اجرایی که اعضا مبادرت به انجام آن می‌کنند و  تقویت فعالیت‌های جمعی بین اعضای گروه و ایجاد روحیه جمعی بین آنها از دیگر وظایف سمن‌هاست.

انتهای پیام/66006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول