اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

بیمارستان «کودکان سرطانی» ساخته می‌شود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه بیمارستان «کودکان سرطانی» ساخته می‌شود، گفت: قرار است وزیر بهداشت پس از بررسی وضعیت احداث این بیمارستان در ردیف بودجه‌ نیز رقمی را برای ساخت این بیمارستان اختصاص دهد.

بیمارستان «کودکان سرطانی» ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید‌رمضان شجاعی عصر امروز در دیدار با عوامل دست‌اندرکار احداث بیمارستان کودکان سرطانی در ساری ایجاد بیمارستان برای کودکان سرطانی را کاری بسیار پسندیده دانست و بیان داشت: از همه ظرفیت قانونی برای ساخت این بیمارستان کمک می‌گیریم.

وی در مکالمه تلفنی که با وزیر بهداشت در این زمینه انجام داد از کمک‌های وزارت بهداشت برای ساخت مجموعه ماهک خبر داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار است وزیر بهداشت پس از بررسی وضعیت احداث این بیمارستان در ردیف بودجه‌ای نیز رقمی را برای ساخت این بیمارستان اختصاص دهد.

وی با اعلام اینکه این بیمارستان برای حمایت از کودکان سرطانی کشور ساخته می‌شود گفت: برای حضور خیران سراسر کشور برای کمک به این مجموعه باید تبلیغات گسترده‌تری انجام شود.

 شجاعی خواستار پخش کلیپ مجموعه ماهک در رسانه ملی شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رئیس صدا و سیما موافقت کرد که پس از بررسی، این کلیپ در رسانه ملی و در شبکه‌های مختلف پخش شود.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول