اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه:

منفعت‌طلبان بر طبل بنجل بودن اجناس نمایشگاه‌ها می‌کوبند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: منفعت‌طلبان بر طبل بنجل بودن اجناس نمایشگاه‌ها می‌کوبند.

منفعت‌طلبان بر طبل بنجل بودن اجناس نمایشگاه‌ها می‌کوبند

سیدباقر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در شهر دهدشت اظهار داشت: حذف واسطه‌ها و تقویت واحدهای تولیدی از مهم‌ترین مزیت‌های برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است.

وی با اشاره به ارائه اقلامی چون مواد غذایی، خشکبار، البسه، کفش و... در این نمایشگاه، اضافه کرد: تلاش شده که کالاهای تولیدی استان بویژه شهرستان کهگیلویه در این نمایشگاه عرضه شود.

افشین با بیان اینکه این نمایشگاه در بیش از 100 غرفه برگزار می‌شود، تصریح کرد: فروشگاه بهاره نقش بسیار مهمی در کاهش قیمت تمام‌شده اقلام برای مردم دارد و مردم نیز با آرامش بیشتری می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این مسئول عنوان کرد: مقدمات برپایی نمایشگاه بهاره دهدشت انجام شده و این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز 13 اسفند افتتاح می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به بروز برخی شایعات مبنی بر کیفیت پایین اجناس نمایشگاه‌ها اضافه کرد: شایعه بن‌جل بودن اجناس موجود در نمایشگاه از سوی کسانی مطرح می‌شود که برپایی نمایشگاه منافع آنها را به خطر انداخته و به چیزی بیش از حق خود چشم دوخته‌اند.

افشین متذکر شد: با هماهنگی که با مدیران شهرستانی در بخش‌های مختلف انجام شده تلاش خواهد شد که غرفه‌داران در فضایی امن به فعالیت خود بپردازد.

وی اذعان داشت: به منظور رفاه حال مردم، ناظران این اداره به صورت مکرر از بازار و همچنین نمایشگاه بازدید خواهند داشت و بر روی قیمت‌ها و وضعیت فروش نظارت جدی داریم تا شاهد بروز کمترین مشکلات باشیم.

انتهای پیام/82008/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول