اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفندماه جاری

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرکرد برپا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرکرد خبر داد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرکرد برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی ظهر امروز در دیدار با اصناف استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از 15  تا 24 اسفندماه جاری نمایشگاه مستقیم عرضه کالا در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان واقع در شهرکرد برگزار و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با 10 تا 20 درصد تخفیف نسبت به سطح بازار تهیه کنند.

کرمی بیان داشت:‌ در این نمایشگاه کالاهای اساسی مردم از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد غذایی پروتئینی و لبنی، مواد شوینده و بهداشتی به مردم عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای انتخاب عرضه‌کنندگان برای حضور در این نمایشگاه اولویت ما تولیدکنندگان مستقیم برای ارائه اجناس با قیمت مناسب‌تر به مردم است.

این مسئول ادامه داد: در هر غرفه 10 کالای مشخص شده از سوی تولیدکنندگان به مردم عرضه می‌شود.

کرمی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظارت ویژه‌ای بر اصناف این استان در ایام تعطیلات نوروز صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: در حال حاضر بازار این استان شرایط کاملا آرامی را سپری می‌کند و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته کمبود کالای خاصی در این استان برای شب عید وجود ندارد.

انتهای پیام/68002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول