اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

مزار پاک شهدای شهرستان آشتیان گلباران شد

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گلزار شهدای شهرستان آشتیان گلباران و عطرافشانی شد.

مزار پاک شهدای شهرستان آشتیان گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه آشتیان در مراسم گلباران و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان آشتیان، گفت: ایمان، تقوا، ولایت‌پذیری، ایثار، فداکاری، گذشت و در یک کلام توکل بر خدا از عوامل موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود.

محمد گودرزی با بیان اینکه نسل جوان باید با زنده نگاه ‌داشتن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا در راستای آبادانی کشور و میهن عزیز اسلامی ما حرکت کنند، افزود: انتقال رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان موجب ایجاد انگیزه و پشتکار در بین نسل جوان می‌شود و تأثیر بسیار مثبت و مؤثری ‌می‌گذارد.

فرمانده سپاه آشتیان ابراز داشت: شهدای انقلاب اسلامی در تاریخ پر از افتخار انقلاب اسلامی جاودانه خواهند ماند و به عنوان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ این کشور برای همیشه ماندگار می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی، یک کشور مستقل و بدون وابستگی به جهان غرب و شرق در جهان شناخته می‌شود، مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.

گودرزی، رهبری و مدیریت مدبرانه امام خمینی(ره) را راهنما و عامل اصلی پیروزی انقلاب مردمی ایران دانست و عنوان کرد: حرکتی که امام خمینی(ره) از سال 42 آغاز کرد حرکتی فرهنگی و مستمر بود که در نهایت با ایجاد وحدت رویه بین همه گروه‌های داخل کشور نتیجه داد و به پیروزی انقلاب منجر شد.

وی یوم‌الله 22 بهمن را اوج پیروزی انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: این روز نتیجه حرکت فرهنگی و مستمر امام(ره) با حمایت مردم بود.

فرمانده سپاه آشتیان با اشاره به نقش بسیج در جامعه تصریح کرد: پس از دفاع مقدس نیز بسیج، با حضور به موقع در فعالیت‌های فرهنگی، با نقشه‌های شوم دشمن و شبیخون فرهنگی آنان مبارزه کرده است.

گودرزی از دیگر اقدامات اثرگذار بسیج را پشت سر گذاشتن امتحانات و فتنه‌ها به بهترین وجه ممکن عنوان کرد.

در این مراسم قبور پاک و مطهر شهدا عطر افشانی و گلباران شد.

انتهای پیام/87003/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول