اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بافق:

اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل تحریم‌ها و موانع دشمن ایمن می‌کند

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه بافق با اشاره به تحریم‌ها و ایجاد موانع دشمن گفت: اقتصاد مقاومتی، کشور را در مقابل تهدیدها و موانع استکبار جهانی ایمن می‌کند.

اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل تحریم‌ها و موانع دشمن ایمن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ پاسدار بمانعلی باقیان، بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان بافق، اقتصاد مقاومتی را ضامن خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: اتکا به نیروی انسانی، بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و تعامل مردم و مسئولان، راهکار عبور از تحریم‌هاست.

فرمانده سپاه بافق، دشمنی آمریکا را ناشی از اسلام‌خواهی و استکبارستیزی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تحریم‌های دشمن پس از انقلاب اسلامی ایران آغاز و هر سال شدیدتر شد و این تحریم‌ها به طور قطع به خاطر هسته‌ای شدن ایران نیست بلکه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای اعمال این فشارهاست.

وی تصریح کرد: ملت ایران که دوران مقدس با سربلندی پشت سر گذاشته و با تمام توان مقابل دنیا ایستاده است، هرگز در مقابل تحریم‌ها تن به ذلت نمی‌دهد و با تحقق اقتصاد مقاومتی راه پیمودن قله‌های شکوفایی اقتصاد کشور را طی خواهد کرد.

باقیان ادامه داد: مردمی که برای سربلندی کشورشان و حفظ آرمان‌های بلند نظام و رهبر انقلاب از جان و مال و هستی خود گذشتند، امروز از جنجال‌های تبلیغاتی جنگ نرم و تحریم و اعمال فشار دشمن هراسی ندارد.

وی، رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی را از جمله راه‌های مقاومت در برابر تحریم‌ها برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که به استقلال اقتصادی دست نیافته‌ایم باید به دیگران وابسته باشیم زیرا هر روز بهانه‌ای برای تحریم شدن وجود دارد.

فرمانده سپاه بافق تصریح کرد: ما باید با تمام تلاش، منویات مقام معظم رهبری را محقق سازیم و اهرم قدرت را برای همیشه از دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بگیریم.

باقیان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری بهترین راه برای خنثی کردن تحریم‌ها و رساندن کشور به خودکفایی اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی جز از طریق وجدان کاری، کار و تلاش مضاعف، مقابله با اسراف، مصرف کالاهای داخلی، عدم وابستگی به نفت، تقویت واحدهای تولید داخل و ... به دست نخواهد آمد.

فرمانده سپاه بافق با بیان اینکه برای ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور باید همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر سختی‌ها لازمه شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی است و ملتی که دارای روحیه استقامت در برابر سختی‌ها باشد، می‌تواند به اهداف و آرمان‌های خود نائل شود.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول