اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد

پیشرفت 42 درصدی حفاری بخش فراساحلی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی

مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از پیشرفت 42 درصدی حفاری بخش فراساحلی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد.

پیشرفت 42 درصدی حفاری بخش فراساحلی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامحسین گرشاسبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و بخش عمده‌ای از گاز کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی افزود: افزایش بهره‌وری و تسریع در تکمیل فازها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خاطرنشان کرد: شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک‌) به عنوان رئیس کنسرسیوم و مجری بخش حفاری در پیشبرد مراحل عملیات حفاری و توسعه این بخش از میدان روند مطلوبی را طی کرده است.

گرشاسبی تصریح کرد: با همکاری اثربخش پیمانکار این طرح توسعه، شاهد پیشرفت‌های مناسب در راهبری بخش حفاری فراساحلی این طرح هستیم.

وی از پیشرفت 42 درصدی حفاری بخش فراساحلی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد و افزود: با استقرار دو دستگاه دکل حفاری پیشرفته بر روی جکت‌های بخش فراساحلی این فاز و تمرکز بر چارچوب‌های اصولی اجرای پروژه تاکنون شاهد ثبت پیشرفت 42 درصدی در حفاری چاه‌های این بخش بوده‌ایم .

گرشاسبی از اتمام چاه توصیفی فاز 21 خبر داد و گفت: خوشبختانه در راستای همکاری فراگیر بخش‌های کارفرمایی و پیمانکاری و نیز پایبندی پیمانکار به تعهدات پروژه در مسیر اجرای این بخش، طی ماه‌های گذشته موفق به دستیابی به متوسط پیشرفت دو درصد در حفاری چاه‌های گازی این بخش از مخزن پارس جنوبی شده‌ایم که به طور کامل در انطباق با زمان‌بندی و رویه‌های استاندارد و پیشرفته اجرای طرح‌های حفاری بوده است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول