اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

افتتاح نمایشگاه بهاره از 15 اسفندماه در قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای ضروری شب عید به مردم از 15 اسفندماه در قزوین افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه بهاره از 15 اسفندماه در قزوین

علی پرزحمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین از جمله برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز سال 93 است.

وی، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه در این ایام، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی با ایجاد افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم، ایجاد دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز، تنظیم قیمت کالاهای اساسی مردم در بازار و کاهش قیمت‌های این کالاها را از جمله اهداف افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: امسال شش نمایشگاه در این استان با هدف تأمین مایحتاج ضروری مردم مانند شیرینی، شکلات، برنج، کیف، کفش، پوشاک، منسوجات، گوشت مرغ و قرمز، آجیل و ماهی به مصرف‌کنندگان در شب عید برپا می‌شود.

پرزحمت با اشاره به اینکه نمایشگاه یاد شده در تاکستان و بویین‌ زهرا افتتاح شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه در قزوین پانزدهم اسفند ماه افتتاح می‌شود که واحدهای تولیدی با حضور در این نمایشگاه محصولات غذایی، بهداشتی و پروتئینی را با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه بهاره هر ساله در شهرستان‌های مختلف استان قزوین مانند البرز، بویین‌‌ زهرا، آبیک، تاکستان و قزوین با هدف تنظیم قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم در شب عید افتتاح می‎شود تا مردم کالاهای مورد نیاز خود را در این نمایشگاه به راحتی و آسان تهیه و خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما دایر می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان از پانزدهم اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه یاد شده کالاهای مورد نیاز شب عید را خریداری کنند.

انتهای پیام/77009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول