اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

انعقاد قرارداد دفتر منطقه‌ای فن‌بازار در همدان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از انعقاد قرارداد دفتر منطقه‌ای فن‌بازار در همدان خبر داد.

انعقاد قرارداد دفتر منطقه‌ای فن‌بازار در همدان

بهرام هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: قرارداد دفتر منطقه‌ای فن بازار با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دکتر ابریشمی بین طرفین پارک علم و فناوری پردیس تهران و شرکت شهرک‌های استان همدان امضا شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از دفتر منطقه‌ای فناوری و فن بازار ملی کشور افزود: این قرارداد امروز در مرکز همایش‌های راضی دانشگاه ایران در همایش فن بازار و تجاری‌سازی که استان‌های هرمزگان، کرمان، سمنان و همدان نیز حضور داشتند، منعقد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بیان داشت: تجاری‌سازی ایده‌ها، تورهای تخصصی فناوری، تبادل اطلاعات و فناوری از جمله مزایای این مهم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با امضای این قرارداد اطلاعات، ایده‌ها، خلاقیت و... دانشگاهیان و شرکت‌های فنی مهندسی در اختیار سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فنی مهندسی استان قرار می‌گیرد تا ایده را به محصول و محصول را به تولید انبوه برسانند.

هاشمی با اشاره به ظرفیت خوب استان همدان با وجود دانشگاهیان، اساتید و شرکت‌های فنی مهندسی بیان داشت: استان همدان در تولید بسیاری از محصولات صنعتی و کشاورزی و در زمینه صنایع تبدیلی ظرفیت خوبی را داراست.

وی با اشاره به وجود صنایع معدنی در سطح استان اظهار کرد: استفاده درست از این ظرفیت‌ها می‌تواند در ایجاد ثروت و ارزش افزوده در سطح استان موثر باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در پایان خاطرنشان کرد: وجود شرکت‌های دانش‌بنیان، EMCها، پارک علم و فناوری در منطقه و... می‌تواند در پیشرفت اقتصادی استان تأثیر خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/89006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول