اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عدم اجازه ورود افراد فاقد صلاحیت به نمایشگاه‌های بهاره

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کنترل نمایشگاه‌های بهاره و عرضه محصولات با کیفیت از ورود افراد فاقد صلاحیت به نمایشگاه‌ها جلوگیری شود.

عدم اجازه ورود افراد فاقد صلاحیت به نمایشگاه‌های بهاره

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست برگزاری نمایشگاه‌های بهاره که با حضور مدیران صنعت و معدن و نیز روسای اتاق اصناف شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌ها در طول سال به عنوان یک نقطه عطف در مباحث تجاری و بازار محسوب می‌شود و در این میان نمایشگاه‌‌های بهاره به دلیل زمان خاصی که برگزار می‌شوند از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید سعی شود که نمایشگاه بهاره با دقت و کیفیت هرچه تمام‌تر برگزار شود چرا که کوچکترین مشکل و سانحه در روند برگزاری نمایشگاه بازخورد منفی خواهد داشت.

وی ورود افراد فاقد صلاحیت و کسانی که هیچ تجربه‌ای در زمینه بازار و تجارت ندارند به نمایشگاه را یک آسیب جدی دانست و افزود: نظیر چنین افرادی باعث به هم‌ریختگی نظم نمایشگاه‌ها می‌شوند.

دیودیده تاکید کرد: هیچ نمایشگاهی بدون بیمه شدن نباید فعالیت کند و سعی شود جوانب ایمنی نمایشگاه‌ها نیز رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره قرار بود در چهار شهر یاسوج، دهدشت، گچساران و باشت برگزار شود، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه در شهر باشت به دلیل مهیا نبودن شرایط منتفی شده و امید می‌رود از این به بعد مدیرانی که خواستار برپایی نمایشگاه در شهرهای خود هستند همه جوانب کار را در نظر بگیرند.

این مسئول در صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه‌ بهاره با نظر سنجی از مردم مشکلات و موانع پیش رو از میان برداشته شود.

دیودیده با اشاره به اینکه تعداد زیاد غرفه‌ها نباید ملاک ارزش‌گذاری نمایشگاه‌ها باشد، تاکید کرد: نباید کیفیت برپایی نمایشگاه‌ها را فدای کمیت و تعدد غرفه‌داران کنیم.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول