اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سنندج خبر داد

پلمپ 16 شرکت حمل‌و‌نقل در سنندج

رئیس سازمان تاکسیرانی سنندج از پلمپ 16 شرکت حمل‌و‌نقل و آژانس به دلیل رعایت نکردن موارد قانونی در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 16 شرکت حمل‌و‌نقل در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زاهد مرغوبی ظهر امروز در شورای ترافیک سنندج اظهار داشت: از نظر قانونی استفاده از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های فرسوده و از رده خارج غیرقانونی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برای جابه‌جایی و سرویس‌های خود از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های فرسوده استفاده می‌کند، افزود: امیدواریم با نظارت شهرداری استفاده از این نوع خودروها ممنوع و از تردد آنها در داخل شهر جلوگیری شود.

رئیس تاکسیرانی سنندج به نظارت تاکسیرانی سنندج بر کار آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها در سطح شهر سنندج اشاره و اظهار داشت: تا کنون 16 شرکت حمل‌و نقل و آژانس به دلیل عدم رعایت موارد قانونی پلمپ شده‌اند.‌

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی آژانس‌ها و تاکسی تلفنی ها در سطح شهر سنندج ساماندهی شده اند، بیان کرد: هم اکنون 80 درصد آژانس ها و تاکسی تلفنی های سطح شهر سنندج دارای پروانه بهره برداری هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد وانت بارهایی که در سنندج اقدام به میوه‌فروشی نمی‌کنند 5 تا 10 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌اند، اضافه کرد: امیدواریم با شناسایی نقاطی برای ساماندهی این وانت‌بارها در سنندج نسبت به ساماندهی آنها اقدامات اساسی صورت بگیرد.

سیدعارف قادرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر فضاهای داخل سنندج به دانشگاه‌ها اختصاص پیدا کرده است، ادامه داد: با تخصیص بخشی از فضاهای داخل سنندج به عنوان ساماندهی این وانت بارها می‌توانیم در راستای کاهش تردد این خودروها در داخل شهر و حل مشکل ترافیکی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه همه خودروهای فرسوده در استان‌های دیگر به استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام وارد شده‌اند، تصریح کرد: تردد این خودروها موجب پدید آمدن مشکلات جدی ترافیکی در سطح شهر سنندج شده است که امیدواریم با اندیشیدن راه چاره از تردد بی‌مورد این خودروها جلوگیری شود.

شهردار سنندج در ادامه شورای ترافیک سنندج با بیان اینکه باید مدیریت واحدی بر کار آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها وجود داشته باشد، گفت: با تعامل و همکاری تمام ادارات سنندج و اجرایی کردن برخی از مصوبات شورای ترافیک در راستای کاهش مشکلات ترافیکی در سطح شهر سنندج گام‌های اساسی برداریم.

کامیاب شادمان به اجرای طرح پیاده راه‌ها به عنوان پیشنهاد اشاره و اضافه کرد: با اجرایی کردن این طرح خیلی از مشکلات ترافیکی در سنندج حل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح در سه راه نمکی تا میدان انقلاب برای بار اول در سنندج اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت درست اجرایی شدن این طرح می‌توانیم آن را در خیابان‌های مختلف سنندج اجرایی کنیم.

انتهای پیام/79001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول