اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

گردشگری داخلی بهترین روش برای تولید ثروت است

استاندار زنجان گفت: گردشگری داخلی بهترین و مناسب‌ترین روش به منظور تولید مازاد ثروت در جامعه است.

گردشگری داخلی بهترین روش برای تولید ثروت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: سفرهای نوروزی از دو وجه مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه وجه نخست سفرهای نوروزی شامل مسافرتی است که مردم در پهنه سرزمین انجام می‌دهند و به عنوان شهروندان جمهوری اسلامی ایران باید از خدمات بهره‌مند شوند، تصریح کرد: وجه دوم سفرهای نوروزی توسعه گردشگری داخلی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه در استان زنجان سهم مناسبی از توسعه گردشگری داخلی نداریم، اضافه کرد: ایام عید با وجود اینکه فرصت بسیار خوبی به شمار می‌رود، در استان زنجان این ایام به عنوان تعطیلات نوروزی مطرح است.

انصاری با تاکید بر اینکه گردشگری داخلی بهترین و مناسب‌ترین روش به منظور تولید مازاد ثروت در جامعه است، بیان داشت: استان زنجان از این سهم از درآمد مازاد در ایام نوروز صرف نظر کرده است.

این مسئول با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس پیگیری‌های اتاق اصناف استان زنجان، مقرر شده است که کسبه بازار زنجان فعال بوده و مغازه‌ها و فروشگاه‌های خیابان‌های اصلی شهر نیز تعطیل نباشند، ادامه داد: واحدهای صنفی استان زنجان باید ایام نوروز را فرصت مناسبی برای رونق کار خود دانسته و واحدهای خود را تعطیل نکنند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از جاذبه‌های گردشگری بسیار خوبی برخوردار است که باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد، ابراز داشت: امنیت مسافران ورودی به شهر نیز مورد تاکید است.

استاندار زنجان یادآور شد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان از برنامه‌های شهرداری‌ها و جشن‌ها شهروندان هستند، نوآوری در زیباسازی شهری مورد توجه شهرداری‌ها باشد.

انصاری با تاکید بر اینکه به وضعیت عوارضی‌ها در اتوبان‌ها به صورت جدی رسیدگی شود، گفت: نابسامانی‌ها و وضعیت دکه‌ها نیز پیگیری‌ شود.

انتهای پیام/73006/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول