اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد تسهیلات سفر کاشان:

نگرش به گردشگری کاشان باید تغییر کند

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان بر لزوم تغییر نوع نگاه و نگرش بر مقوله گردشگری این منطقه تأکید کرد.

نگرش به گردشگری کاشان باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن فخری امشب در جمع مدیران این شهرستان با تأکید بر ضرورت توسعه گردشگری این شهرستان با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های این منطقه، از آن به عنوان یک صنعت پاک نام برد.

وی افزود: برخی پذیرش و خدمت به گردشگران را نوعی هزینه و زحمت می‌دانند بلکه باید این نوع نگاه و نگرش تغییر کند چراکه به دلیل قابلیت‌های موجود در این زمینه، صنعت گردشگری در کاشان می‌تواند تبدیل به یک درآمد پایدار شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه کاشان با اشاره به آمار حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر در ورودی‌های این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز گذشته، خاطرنشان کرد: از این تعداد کمتر از 10 درصد آن در شهرستان کاشان اقامت داشتند.

به گفته وی؛ برنامه‌ها باید در بخش گردشگری شهرستان کاشان به گونه‌ای پیش‌بینی و اجرا گردند که این منطقه را تبدیل به مقصد گردشگر کند و آن را از حالت عبوری خارج سازد.

فخری، تهیه و ارائه بسته‌های فرهنگی حاوی اطلاعات ظرفیت ها و جاذبه‌های گردشگری کاشان و شهرهای تابعه آن به گردشگران و میهمانان نوروزی را یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر و عنوان کرد: اطلاع گردشگر از این اطلاعات سبب می‌شود تا تنها به بازدید داخل این شهرستان بسنده نکند و از شهرهای تابعه آن مانند نیاسر، قمصر و برزک نیز دیدن کنند.

وی از تشکیل کمیته‌های 15گانه در ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان خبر داد و خواستار نظارت دقیق دستگاه‌های مرتبط با بحث گردشگری بر نحوه عملکرد پرسنل خود به منظور اجرای صحیح برنامه‌ها شد. جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان با اشاره به پیش‌بینی ایستگاه امنیت و سلامت به منظور ارتقای ایمنی رانندگی و پیشگیری از خطرات ناشی از خواب‌آلودگی رانندگان در ایام نوروز یادآور شد: 20 ایستگاه امنیت و سلامت در سطح استان اصفهان پیش‌بینی شده که دو مورد آن برای شهرستان کاشان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان هماهنگی، همدلی، تعامل، تسهیل سفر، اسکان و پذیرایی از گردشگران، ایجاد امنیت و آرامش و ارتقای سطح کیفی سفر را از اهداف ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان برشمرد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول