اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از صعود دلیران دشتی به لیگ برتر والیبال

نخستین حضور والیبال دشتی در لیگ برتر / کارناوال شادی در شهر خورموج

پس از پیروزی تیم والیبال دلیران دشتی در مقابل ذوب آهن اصفهان و صعود به لیگ برتر والیبال مردم شهر خورموج و دشتی به شادی پرداختند.

نخستین حضور والیبال دشتی در لیگ برتر / کارناوال شادی در شهر خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، یکشنبه شب موتورسواران در خیابان‌های شهر خورموج به شادی پرداختند همه خوشحال بودند، مردم به ویژه جوانان این مرزو بوم به همدیگر تبریک می‌گفتند لبخند شیرینی که دلیرمردان دشتی بر لبان مردم نشاندند هدیه خوبی بود که به مردم این دیار و استان بوشهر هدیه کردند.

آفرین به غیرتتان، آفرین به شجاعت و مردانگیتان و آفرین به این انسجام و وحدتتان که دست به ‌دست هم داده تا تیم دلیران دشتی افتخاری دیگر را به ورزش استان بیفزاید.

اقدام صدا و سیمای مرکز بوشهر در صعود تیم دلیران دشتی هیچ وقت از یادها نخواهد رفت زیرا از نخستین ساعات صعود تیم والیبال دلیران دشتی صدا و سیمای مرکز بوشهر اقدام به اطلاع‌رسانی به مردم کرد.

هر چند نه تنها شهرستان دشتی بلکه استان بوشهر دارای ظرفیت و استعدادهای ورزشی خوبی است ولی نیاز به حمایت‌های مالی از این تیم‌ها به‌نظر می‌رسد.

تیم دلیران دشتی با دست خالی توانست به لیگ برتر صعود کند و این نخستین تیم از استان بوشهر است که لیگ برتری شده و امیدوارم مسئولان از این تیم حمایت کنند تا بتوانند با قدرت در مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

شب گذشته پس از خبر صعود مقتدرانه تیم دلیران دشتی به لیگ برتر کشور شهر خورموج غرق در شادی شد جوانان این دیار با راه‌اندازی کاروان شادی صعود تیم دلیران دشتی به لیگ برتر کشور را جشن گرفتند.

تیم والیبال دلیران دشتی در مرحله برگشت پلی آف لیگ دسته اول کشور جام ولایت مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که موفق شد بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود تمام کند و به لیگ برتر کشور راه یابد.

دلیران دشتی بعد از ظهر روز گذشته در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و موفق شد با نتیجه 25 بر 22، 25 بر 17 و 26 بر 24 بر میزبان خود ذوب آهن به برتری برسد و تنها درست سوم بازی را با نتیجه 25 بر 19 به حریف خود واگذار کرد.

انتهای پیام/66001/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول