اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد

استقرار 46 اکیپ راهداری نوروزی در کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از استقرار 46 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در طرح راهداری ویژه نوروز 93 خبر داد.

استقرار 46 اکیپ راهداری نوروزی در کرمانشاه

حسن فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از استقرار 46 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در طرح راهداری ویژه نوروز 93 خبر داد.

وی مهمترین وظیفه اکیپ‌های راهداری را انجام گشت‌زنی و رفع مشکلات خودروها و سرنشینان آن‌ها در جاده‌ها عنوان کرد و افزود: کانکس‌های راهداری موجود در جاده‌های بین شهری آماده اسکان مسافران نوروزی برای توقف‌های کوتاه‌مدت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خط‌کشی تمام محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است و جاده‌هایی که نیازمند لکه‌گیری بوده مرمت می‌شوند و تمام علائم هشدار نصب شده‌اند.

فدایی تصریح کرد: روکش محورهای ضروری استان کرمانشاه از جمله جاده کرمانشاه به سنندج، کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین به اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به کنگاور در حال اجراست.

این مسئول با اشاره به پاک‌سازی و زیباسازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، اذعان داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ایام نوروز اقدامات ویژه راهداری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول