اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز:

راه‌های استان البرز ایمن‌سازی شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: به مناسبت در پیش بودن سفرهای نوروزی، راه‌های این استان ایمن‌سازی شد.

راه‌های استان البرز ایمن‌سازی شد

عباس صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس تجارب سال‌های گذشته، آمادگی لازم برای حجم زیادی از مسافرت‌های نوروزی مردم از محورهای اصلی استان البرز را داریم.

وی تصریح کرد: هر ساله در تعطیلات نوروزی شاهد تردد شهروندان و مسافرت‌های بسیاری از آزادراه‌های تهران ـ کرج، کرج ـ قزوین، طالقان، ساوجبلاغ و بالاخره جاده چالوس هستیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: ما آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را داریم و پیش از آن نیز طرح‌هایی برای افزایش ایمنی جاده‌های استان را اجرا کردیم.

صفری گفت: به عنوان نمونه 100 نقطه حادثه‌خیر و پر خطر آزادراه‌ها و جاده‌های البرز ایمن‌سازی شده و این طرح هفته گذشته به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تمام محورهای برون‌شهری استان البرز از نظر روشنایی، خط کشی‌ها و آسفالت‌ بازسازی و بهسازی شده و امیدواریم این تلاش‌ها در افزایش ضریب ایمنی مسافرت‌های نوروزی مردم موثر باشد.

* افزایش اکیپ‌های راهداری در ایام نوروز

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: همچنین در محورهای استان البرز 13 راهدارخانه مستقر هستند که در ایام نوروز و دوره اول و دوم مسافرت‌های نوروزی تمام ماموران ما در آماده‌باش هستند.

صفری عنوان کرد: همچنین برای این مدت اکیپ‌های سیار نیز تدارک دیده شده و تلاش می‌کنیم در زمان انجام سفرهای نوروزی، خدمات بیشتری نسبت به سال گذشته به مردم ارائه کنیم.

وی متذکر شد: البته لازم است که شهروندان به ویژه مسافران نوروزی نیز با ماموران ما همکاری لازم را داشته و با خودروهای ایمن و مجهز به تجهیزات کافی اقدام به سفر کنند.

این مسئول با اشاره به شرایط جوی این فصل از سال اذعان داشت: بخش مهمی از محورهای برون‌شهری، جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز در مناطق کوهستانی و برف‌گیر بوده و ماموران راهداری از این شرایط هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در پایان تاکید کرد: از مسافران نوروزی تقاضا داریم که پیش از عزیمت به شهرهای مقصد، از وضعیت جاده‌ها اطلاع یافته و از مسافرت‌های غیرضروری پیش از نوروز با توجه به شرایط جوی جاده‌ها بپرهیزند.

انتهای پیام/2302/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول