اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی نهمین جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام اینترنتی نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه آغاز شده و کارآفرینان برتر تا تاریخ 27 فروردین‌ماه سال آینده برای ثبت‌نام در این جشنواره مهلت دارند.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی نهمین جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه

 سهراب براندیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ثبت‌نام اینترنتی نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه آغاز شده و کارآفرینان برتر بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه شرکت‌کنندگان می‌توانند تا تاریخ 27 فروردین‌ماه سال آینده برای ثبت‌نام خود به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه کنند.

براندیشه هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت در استان کرمانشاه معرفی کرد و بیان داشت: تقویت و توسعه فرهنگ کار و تلاش در هر جامعه‌ای موجب ایجاد فضای تعامل و همکاری فعالان اقتصادی شده و این امر راه‌های رسیدن به استقلال اقتصادی را هموار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خوب کارآفرینان کرمانشاهی از این جشنواره‌ها موجب شده که استان کرمانشاه در اکثر جشنواره‌ها از لحاظ ثبت‌نام در رده نخست کشور باشد و با اطلاع‌رسانی مناسب و تعامل دستگاه‌های اجرایی شاهد تکرار این موفقیت‌ها در سطح استان خواهیم بود.

این مسئول بیان داشت: کارآفرینان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مراجعه و یا با شماره تلفن 7277094 تماس حاصل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برترین‌های این جشنواره استانی به جشنواره ملی راه پیدا خواهند کرد، گفت: استان کرمانشاه علاوه بر رتبه نخست کشوری در بحث ثبت‌نام در تمام جشنواره‌ها، کارآفرین برتر ملی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول