اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رامهرمز:

عشایر از معتقدترین سیاستگذاران در عرصه‌های سیاسی هستند

فرمانده سپاه رامهرمز گفت: عشایر ما از باسوادترین و معتقدترین سیاستگذاران در عرصه‌های سیاسی کشور هستند و در تمام مناسبت‌ها به میدان آمده‌ و هر جا که دشمن وارد شد جانانه دفاع کرده‌اند.

عشایر از معتقدترین سیاستگذاران در عرصه‌های سیاسی هستند

ابراهیم متینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز با تاکید بر اینکه عشایر باید از تیراندازی در مراسمات خودداری کنند، اظهار کرد: از همه طوایف و اقوام خواستارم در مراسم عروسی و عزاداری‌ها از تفنگ استفاده نکنند تا باعث بروز مشکلات و نابه هنجاری‌های اجتماعی نشود و حوادث ناگوار برای مردم به وجود نیاید.

وی ادامه داد: انتظار داریم عشایر در بومی کردن امنیت مناطق خود ما را یاری دهند و با کنترل محیط خود نظم و امنیت را برقرار سازند.

فرمانده سپاه رامهرمز تصریح کرد: از افتخارات عشایر این است که سهم زیادی در پیروزی انقلاب داشتند و عشایر ما از باسوادترین و معتقدترین سیاستگذاران در عرصه‌های سیاسی کشور هستند و در تمام مناسبت‌ها به میدان آمده‌ و هر جا که دشمن وارد شد جانانه دفاع کرده‌اند.

وی افزود: عشایر همیشه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را انجام داده‌اند و هم اکنون نخستین اقشار هستند که اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار می‌دهند.

متینیان ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس عشایر با تفنگ‌های شخصی خود وارد جنگ شدند و از کشور دفاع کرده و زن و مرد عشایر دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در کاهش جمعیت شیعه، اقوام و طوایف و عشایر ما در امر ازدواج آسان و ازدیاد نسل پیش قدم شوند و آن را فراگیر کنند.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول