اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی خبر داد

رقابت تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات سلاح‌های بادی کشور

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی از اعزام تیراندازان استان به مسابقات زمستانی قهرمانی سلاح‌های بادی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات سه تیرانداز خراسان جنوبی با 219 ورزشکار قهرمان کشوری رقابت می‌کنند.

رقابت تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات سلاح‌های بادی کشور

محمدرضا نایاب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: ورزشکاران خراسان جنوبی برای حضور در رقابت‌های مسابقات زمستانی قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور اعزام شدند.

وی افزود: این مسابقات از ششم تا نهم اسفندماه جاری در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اذعان داشت: در مرحله نهایی مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه 219 ورزشکار آقا و خانم از سراسر کشور حضور دارند که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نایاب خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی کشور 114 ورزشکار حضور دارند که براساس کسب بالاترین رکورد و صعود از مرحله مقدماتی اول و دوم، از طرف فدراسیون به مرحله نهایی این مسابقات دعوت شده‌اند.

وی یادآور شد: نجمه خدمتی این بانوی ملی‌پوش خراسان جنوبی در مرحله مقدماتی اول و دوم تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه کشور در رشته آزاد سلاح‌های بادی موفق به کسب 415 امتیاز شد و به عنوان نفر نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی تصریح کرد: خدمتی تاکنون در رشته تفنگ‌بادی 10 متر خوش درخشیده و به عنوان سریع‌ترین تیرانداز بانوی ایرانی در مسابقات 2013 آسیایی برای کشورمان مدال‌آوری داشته است و در مسابقات تیراندازی زمستانه سلاح‌های بادی کشور نیز با بهره‌مندی از تجربیات خود به دنبال کسب سهمیه ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی کویت می‌باشد.

نایاب با اشاره به حضور بانوی نوجوان استان در رشته تپانچه مرحله مقدماتی اول و دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی کشور اشاره و متذکر شد: سیده منیژه رضوی با کسب 369 امتیاز به عنوان نفر نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد و برای کسب قهرمانی و عضویت در تیم ملی به مصاف رقیبان ملی‌پوش خود می‌رود.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه 105 ورزشکار شرکت دارند، گفت: مرتضی انصاریان در رده سنی نوجوانان و در رشته تپانچه به نمایندگی از خراسان جنوبی در مرحله مقدماتی اول و دوم این مسابقات شرکت داشت.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اضافه کرد: این نوجوان تیرانداز استان موفق به کسب 536 امتیاز شد و به عنوان نفر نخست به مرحله نهایی صعود کرد تا بتواند و برای کسب قهرمانی و عضویت در تیم ملی با رقیبان مبارزه کند.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی ابراز داشت: مرحله پنجم مسابقات آزاد سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه، همزمان با مسابقات نهایی تیراندازی زمستانی کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

نایاب تصریح کرد: در این مسابقات حدود 232 ورزشکار که از مراحل چهارگانه این مسابقات صعود کرده‌اند برای کسب قهرمانی و عضویت در تیم ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: در مرحله پنجم مسابقات آزاد سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه تعداد 121 تیرانداز خانم از سراسر کشور حضور دارند و در بخش آقایان نیز تعداد 111 ورزشکار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/69014/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول