اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

همه توان خود را برای راه‌اندازی سد باریاب در دیشموک به کار می‌گیریم

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اشتغالزایی در این بخش اشاره کرد و گفت: همه توان خود را برای راه‌اندازی سد باریاب در دیشموک به کار می‌گیریم.

همه توان خود را برای راه‌اندازی سد باریاب در دیشموک به کار می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در نشست شورای اداری دیشموک اظهار کرد: دیشموک دارای ظرفیت‌های مناسبی از جمله کشاورزی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی در استان استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی پیرو بیانات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک اصل و وظیفه برای خود قرار دهیم و آن را رعایت کنیم تا بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع شود و مدیران همواره در جلسات به این موضوع بپردازند.

نیک‌اقبالی هدف از برگزاری چنین جلساتی را شناسایی و آشنایی با مشکلات این مناطق عنوان کرد و گفت: مشکلات موجود اولویت‌بندی و بر اساس برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از ظرفیت‌های دیشموک، سد باریاب است که تا به حال هم از طریق نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس و هم استاندار پیگیری شده است و از وزیر این اجازه را گرفتیم که شرایط این سد را به خوبی ارزیابی کنند.

وی عنوان کرد: امتیازات این سد متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش دیشموک است و امتیاز آن به استان خوزستان تعلق نمی‌گیرد.

نیک اقبالی در ادامه به اشتغالزایی در این بخش اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از این سد در اشتغالزایی جوانان بخش دیشموک بسیار موثر است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار و نمایندگان استان در مجلس باید تمام توان خود را بکار گیرند تا سد باریاب که متعلق به استان و بخش دیشموک است به استان خوزستان تعلق نگیرد و مردم استان از ظرفیت و توان این سد استفاده کنند.

نیک‌اقبالی خاطرنشان کرد: بودجه سال 92 در استان 24درصد تخصیص پیدا کرده است که با این روند در سال 93 با این اعتبارات امکان آغاز پروژه جدید استانی را نخواهیم داشت چون اعتبار کافی نیست و در این راستا نیاز به برنامه‌ریزی بهتری است.

معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چهار سال آینده در بحث برق، راه، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها مشخص می‌شود که کجا و چه کارهایی باید انجام داد و این نیازمند زمان بیشتری است.

نیک‌اقبالی در ادامه به اعزام تیم پزشکی راهیان سلامت کشور به بخش دیشموک اشاره کرد و گفت: یک تیم پزشکی خیرخواهانه که به احتمال زیاد به همراه این تیم پزشکی وزیر بهداشت هم حضور دارند که در هفته‌های آینده به این بخش سفر می‌کنند که لازم است مدیران شهرستان همه تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این گروه پزشکی به خوبی استقبال و از آنها در حوزه سلامت به خوبی استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گاز و راه دیشموک و قلعه‌رئیسی هم گفت: در هفته گذشته در شورای اداری قلعه‌رئیسی در این خصوص صحبت‌های شده است و با کمک نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس و دیگر مسئولان استان این پروژه‌ها در حال پیگیری است.

انتهای پیام/82009/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول