اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته منابع طبیعی صورت می‌گیرد

کاشت 5 هزار درخت تاغ در منطقه منصورآباد رفسنجان

مدیرعامل گروه دوست‌داران طبیعت رفسنجان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی، 5 هزار درخت تاغ در منطقه منصورآباد این شهرستان کاشت می‌شود.

کاشت 5 هزار درخت تاغ در منطقه منصورآباد رفسنجان

فرزاد مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: گروه دوست‌داران طبیعت در رفسنجان طی سال‌جاری کارهای مفیدی برای طبیعت شهرستان انجام داده که پاکسازی نقاط مختلف و حضور در جمع دوست‌داران طبیعت برای دفاع از منطقه کوه‌شاه از جمله آن بوده است.

وی ادامه داد: به منظور احیای طبیعت، روز جمعه 16 اسفندماه طبق فراخوانی که داده شده، دوست‌داران طبیعت و عموم مردم که به طبیعت علاقه‌مند هستند در میدان 22 بهمن رفسنجان تجمع و ساعت هفت صبح برای کاشت درختان تاغ به منطقه منصورآباد عزیمت می‌کنند.

مدیرعامل گروه دوست‌داران طبیعت رفسنجان با بیان اینکه با ایجاد پوشش گیاهی منطقه، حیات وحش هم احیا می‌شود، عنوان کرد: همچنین با احیای این طبیعت زیربنای توسعه گردشگری هم ایجاد می‌شود.

مهدوی خاطر نشان کرد: تعداد پنج هزار درخت تاغ برای مرحله اول کاشت می‌شود و در سال‌های بعد درصدد هستیم ضلع غربی شهرستان را به سمت پوشش گیاهی پیش ببریم.

وی افزود: تاغ گونه بومی است که با چند بار آبیاری روی پای خود می‌ایستد و بدون نیاز و تکیه به انسان آب مورد نیاز خود را تامین و رشد می‌کند.

انتهای پیام/80016/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول