اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت حوادث کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نشده است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت حوادث استان تاکنون پرداخت نشده است.

هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت حوادث کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال صبح امروز در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش‌رو بودن ایام نوروز بر ضرورت هماهنگی و رفع موانع و مشکلات در سطح استان تاکید کرد و گفت: در سال گذشته و در ایام نوروز در خصوص امداد خودرو ضعیف عمل شده که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت نصب علائم راهنمایی و رانندگی در نقاط پر تردد و حادثه‌خیز استان تاکید کرد و گفت: در نقاط حادثه‌خیز علائم هشدار دهنده بسیار مهم و ضروری بوده تا در تعطیلات نوروز با کمترین مشکلات ترافیکی روبرو شویم.

این مسئول با بیان این‌که برخی ادارات و نهادهای خدمات‌رسان اقدام به حفاری‌هایی در سطح شهرها می‌کنند، گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و به منظور استقبال از مسافران نوروزی از 15 اسفند هرگونه حفاری در سطح استان ممنوع است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات ترافیکی شهر پاتاوه اشاره کرد و گفت: با ایجاد دو دوربرگردان ایمن در پاتاوه می‌توان بار ترافیکی و مشکلات موجود آن را به صورت موقت کاهش داد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مشکلات ترافیکی شهر پاتاوه در این ایام نزدیک به نوروز امکان‌پذیر نبوده، اذعان کرد: اداره راه و شهرسازی موظف است لکه‌گیری قبل از عید را در جاده پاتاوه انجام دهد تا بتوان در فرصت زمانی مناسب مشکلات این منطقه را برطرف کرد.

نیک‌اقبال وجود مشکلات در پل ورودی شهر چیتاب را از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای ترافیک عنوان کرد و گفت: به منظور رسیدگی بهتر و رفع موانع؛ گروهی از کارشناسان راه و شهرسازی، شهرداری چیتاب و نماینده حوزه معاونت عمرانی استاندار بازدید میدانی از پل و مشکلات آن داشته باشند تا مشکلات آن بر اساس نظر کارشناسی به صورت موقت صورت گیرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که تاکنون هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت حوادث کهگیلویه و بویراحمد از مرکز پرداخت نشده است، گفت: در صورتی که هزینه‌ای پرداخت شود و با اعلام نظر کارشناسان مبنی بر حادثه‌خیز بودن پل ورودی شهر چیتاب، این طرح در اولویت قرار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول