اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان تأکید کرد

گزارش‌دهی روزانه دستگاه‌ها از حوادث به استانداری در نوروز

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: طبق درخواست استاندار از تمامی دستگاه‌ها تقاضا داریم که گزارش روزانه حوادث مربوط به سطح استان را حداکثر تا ساعت 10 صبح روز بعد طبق فر‌م‌های مخصوص تحویل دهند.

گزارش‌دهی روزانه دستگاه‌ها از حوادث به استانداری در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمد آهنی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از تمامی دستگاه‌ها و به خصوص فرمانداران تقاضا دارم که به گوش باشند چراکه ما مسئولان وظیفه داریم مشکلاتی را که به عنوان بحران مطرح است و ممکن است هموطنان را به خطر بیندازد کنترل کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه اطلاع رسانی و هماهنگی بین دستگاه‌ها در مواقع بروز حوادث بر عهده پلیس 110 است و باید هماهنگی و وظیفه دستگاه‌ها را مشخص کند.

این مسئول افزود: طبق درخواست استاندار از تمامی دستگاه تقاضا داریم که گزارش روزانه حوادث مربوط به سطح استان را حداکثر تا ساعت 10 صبح روز بعد طبق فرم‌های مخصوص تحویل دهند تا ما هم تحویل استاندار بدهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها وظیفه دارند که بروشورهایی را مربوط با موضوع تهیه و با دقت توزیع کنند و نیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را در میان راه‌ها آماده کنند.

آهنی اظهار داشت: باید به سرعت مکان استقرارهای جرثقیل‌ها سنگین و سایر تجهیزات تعیین شود و از شهرداری نیز درخواست داریم که آتش نشانی‌های قزوین تا شعاع 35 کیلومتری خارج از محدوده خارج از شهر در زمان بروز حوادث قرار گیرند.

وی ادامه داد: اعزام اتوبوس‌های آماده با تجهیزات لازم برای انتقال مسافران در راه مانده احتمالی در حداکثر ظرف مدت 45 دقیقه را در نظر داریم که امیدواریم با مساعدت شهرداری این اقدام صورت گیرد.

این مسئول گفت: پیش‌بینی شرایط جوی را در ایام نوروز و نیز حضور کارشناسان بیمه و کشیک‌های بیمه تصادف در بین راه‌ها بسیار ضروری است.

مدیر کل مدیریت بحران استان عنوان کرد: دستگاه‌های مربوط باید دسترسی سریع و امدادی در مواقع ضروری به بالگرد را بررسی و هماهنگ کنند تا در مدت حداکثر نیم ساعت از بالگرد بتوانیم استفاده کنیم.

آهنی افزود: مدیریت بحران استان بازدید دوره‌ای جهت بازرسی از وضعیت خدماتی دستگاه‌ها را همچنان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/77007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول