اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

ساماندهی روستاهای شادگان در آستانه نوروز

فرماندار شادگان خبر از ساماندهی روستاهای این شهرستان در آستانه سال جدید و فرارسیدن نوروز خبر داد.

ساماندهی روستاهای شادگان در آستانه نوروز

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از ساماندهی روستای منصوره عاصی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پروژه احداث راه روستایی منصوره عاصی از توابع دهستان حسینی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه تصریح کرد: خاکریزی به طول 4 کیلومتر، به عرض 6 متر و به ضخامت 40 سانتی‌متر، اساس به طول 8 کیلومتر، به عرض 5.80 متر و به ضخامت 10 سانتی‌متر، آسفالت به طول 8 کیلومتر، به عرض 5 متر و به ضخامت 6 سانتی‌متر و سه دستگاه آبرو لوله‌ای از محل اعتبارات ملی و استانی، به منظور راه دسترسی مطلوب اهالی روستا به شهر شادگان در این روستا مورد استفاده قرار گرفته است.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: پروژه روشنایی معابر روستایی منصوره علیا نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و تکمیل شد.

وی در این ارتباط اضافه کرد: این پروژه نیز با هدف تأمین روشنایی معابر و بالا بردن ضریب امنیتی روستا در شب، در مدرسه راهنمایی روستا و با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و مسئولین و پرسنل ادارات، اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی افتتاح شد.

سنواتی ادامه داد: روستاهای این شهرستان با مشکلات اینچنینی زیادی روبه‌رو هستند و بازدیدهای هفتگی مسئولان شهری از این مناطق نیز در جهت رفع این کمبود و کاستی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت بی‌منت کمترین حق آنهاست ابراز داشت: ساماندهی روستاهای این شهرستان در آستانه سال جدید و فرارسیدن نوروز به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول