اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قاینات خبر داد

توزیع 416 جلد کتاب آموزشی بین مددجویان قاینات

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاینات از توزیع 416 جلد کتب کمک آموزشی بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد قاینات در آستانه هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

توزیع 416 جلد کتاب آموزشی بین مددجویان قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، ضیاءالدین فارابی گفت: در راستای بالابردن سطح بینش و آگاهی خانواده‌ها، تعداد 116 جلد رساله توضیح‌المسائل، 60 جلد قرآن کریم و نهج‌البلاغه بین خانواده‌های زیرپوشش طرح نظام آموزش خانواده توزیع شد.

وی ادامه داد: تعداد 70 جلد مجله پیام زن نیز به طور مستمر و ماهانه از طریق پست به درب منازل این مددجویان ارسال می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات خاطرنشان کرد: تعداد 240 جلد کتاب مطلع عشق، ریحانه بهشتی و زیباترین نکته‌ها بین دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان زیرپوشش توزیع شده است.

همکاری 185 نفر در پایگاه‌های جشن نیکوکاری با امداد قاینات

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات از ایجاد 151 پایگاه جمع‌آوری هدایای مردمی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تعداد 185 نفر نیز در پایگاه‌های جشنواره نیکوکاری با امدادگران همکاری می‌کنند و امسال با تعامل بسیار خوب انجام شده با بسیج سازندگی سپاه پاسداران، اداره آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری، در آستانه سال جدید هدایای خوبی جمع‌آوری و در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

فارابی مهمترین هدف برگزاری جشنواره را تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین آحاد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: تلاش امدادگران بر آن است تا نوعدوستی، شادی و نشاط  را در جامعه گسترش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره نیکوکاری سال گذشته بالغ بر 548 میلیون و 275 هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی از مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/22482/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول