اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهری تاکستان:

شبکه‌های آبرسانی تاکستان در حال ساماندهی است

مدیر آبفای شهری تاکستان گفت: شبکه‌های آبرسانی شهرستان تاکستان در حال ساماندهی است.

شبکه‌های آبرسانی تاکستان در حال ساماندهی است

مجید میرابها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: توسعه ساخت مخازن و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در شهر تاکستان در حال پیگیری است.

مدیر آبفای شهری تاکستان ادامه داد: تلاش‌ها بر این است تا با ارائه خدمات مناسب به مشترکان تاکستانی زمینه را برای رضایت‌مندی آنان فراهم کرد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه تأمین آب از جمله دغدغه‌ها و مطالبه‌های بسیار جدی و مهم است بر این اساس سازوکارها بر مبنای توسعه شبکه‌ها و طرح‌های آبرسانی هدایت و متمرکز شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی آب و فاضلاب در سال‌ جاری ابراز داشت: بهره‌برداری از ساختمان تله متری (کنترل از راه دور) شهر نرجه از توابع شهرستان تاکستان یکی از این طرح‌ها بوده است.

وی بیان کرد: این طرح با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه عملیات اجرایی پروژه مخزن اسفرورین از تیرماه سال 89 آغاز و در دی‌ ماه سال جاری به مرحله تکمیل و آماده‌سازی رسیده است، ابراز داشت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ذخیره‌سازی آب برای مواقع اضطراری، تأمین آب شرب بهداشتی، جلوگیری از قطعی آب و آب‌رسانی از اهداف راه‌اندازی مخزن 3 هزار متر مکعبی شهر اسفرورین است.

میراب‌ها عنوان کرد: تأمین آب شرب شهر اسفرورین از طریق سه حلقه چاه به عمق 150 متر و میانگین آب‌دهی 300 متر مکعب در ساعت صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: این مقدار آب تولیدی از طریق خط انتقال وارد مخازن 3 هزار متر مکعبی جدید و 2 هزار متر مکعبی قدیم می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان در خصوص عملکرد 9 ماهه اداره آبفای شهر اسفرورین در بخش امور مشترکین ابراز داشت: واگذاری 91 فقره انشعاب آب و 485 فقره انشعاب فاضلاب بخشی از عملکرد این اداره در مدت یاد شده است.

میرابها بیان کرد: شناسایی 20 فقره انشعاب غیرمجاز و تبدیل 12 فقره آن به مجاز و همچنین تعویض 127 دستگاه کنتور خراب و 20 دستگاه تست خوشه‌ای کنتور نیز در این مدت به انجام رسیده است.

مدیر آبفای شهری تاکستان بر ضرورت اهتمام جدی‌تر برای حل مسائل مرتبط با آب و فاضلاب تأکید کرد و افزود: از تمام مسئولان و مردم دعوت می شود تا ضمن توجه به منابع آبی زمینه را برای جلوگیری از کم آبی مهیا کنند.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول