اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی آموزش و پرورش استان یزد:

430 مدرسه در یزد برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود

معاون اداری و مالی آموزش و پرورش استان یزد گفت: به منظور اسکان مسافران نوروزی، 430 مدرسه در سطح استان یزد آماده سازی می‌شوند.

430 مدرسه در یزد برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی دهقان، ظهر امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد اظهار داشت: 15 پایگاه راهنمای مسافر در ایام نوروز از سوی آموزش و پرورش در سطح استان ایجاد می‌شود که سه پایگاه در مرکز استان و بقیه پایگاه‌ها در شهرستان‌ها مستقر هستند.

وی بیان کرد: برای نوروز 93 مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده‌اند که در این راستا 429 مدرسه و 3هزار و 600 کلاس درس درجه بندی شده و تجهیز می‌شوند.

دهقان یادآور شد: 76 کلاس ویژه، 349 کلاس الف تجهیز و بقیه در رده‌های ب و جیم تجهیز می‌شوند و در اختیار فرهنگیان و افراد غیرفرهنگی قرار می‌گیرند.

معاون اداری و مالی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: 30 کلاس درس نیز در دانشگاه فرهنگیان یزد و مرکز آموزش امام محمدباقر (ع) تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 467هزار فرهنگی و 107 هزار غیرفرهنگی در مدارس و کلاس‌های درس استان یزد اسکان داده شدند که به نظر می‌رسد این رقم امسال از رشد 15 درصدی برخوردار باشد.

دهقان بیان کرد: امسال پیش‌بینی لازم برای اسکان 560هزار فرهنگی و 160 هزار غیرفرهنگی در استان یزد شده و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی هزینه اسکان در مدارس را بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: قیمت‌ها در ستادهای مستقر در سطح شهر به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود و ادارات آموزش و پرورش استان‌ها نیز می‌توانند در این زمینه به همکاران خود اطلاع‌رسانی کنند.

دهقان همچنین با بیان اینکه سال گذشته نیمی از ظرفیت خانه‌های معلم و تالار فرهنگیان برای موارد ضروری خالی می‌ماند، عنوان کرد: امسال این ظرفیت نیز به مهمانان نوروزی استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول