اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

120 روستای آذربایجان غربی در شرایط نامساعد دریاچه ارومیه قرار دارند

استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 120 روستای استان تحت تاثیر شرایط نامساعد دریاچه ارومیه قرار گرفته‌اند.

120 روستای آذربایجان غربی در شرایط نامساعد دریاچه ارومیه قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در دیدار با معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به شرایط بحرانی دریاچه ارومیه و تاثیر روستاهای اطراف این دریاچه از این شرایط بحرانی، اظهار داشت: نجات دریاچه ارومیه اولویت نخست آقای روحانی رئیس جمهور محترم ایران اسلامی است و دولت تمام تلاش خود را برای احیای دریاچه ارومیه انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی دریاچه ارومیه روستاهای اطراف این دریاچه را تهدید می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر 120 روستا تحت تاثیر شرایط نامساعد دریاچه ارومیه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: مردم آذربایجان غربی و به خصوص روستائیان استان از وزارت نیرو برای سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه آب و فاضلاب روستایی انتظار ویژه‌ای دارند.

در این دیدار معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و فاضلاب روستایی این استان سرمایه‌گذاری شده است.

شاهین پاکروح ادامه داد: آذربایجان غربی یکی از استانهای پیشرو در بخش آب و فاضلاب روستایی کشور است و اقدامات بسیار خوب و موثری در این زمینه در استان انجام شده است .

انتهای پیام/61001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول