اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 و 16 اسفند ماه

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در بافت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بافت گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با نام یاوران ولایت 15 و 16 اسفند ماه در بافت و ارزوئیه برگزار می‌شود.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در بافت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت،‌ محمد علیرضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیجیان از افتخارات نظام هستند که در جامعه امروز تلاش می‌کنند، اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) برای تشکیل انقلاب تلاش می‌کردند، کسانی بودند که گفته‌های ایشان را به مردم می‌رساندند و در دفاع مقدس افرادی بودند که در خط مقدم اطلاع‌رسانی، توانستند لحظاتی را به تصویر بکشند.

وی بیان کرد: یک بسیجی همیشه باید آمادگی رزمی داشته باشد و رزمایش الی بیت‌المقدس با نام یاوران ولایت 15 و 16 اسفند ماه در بافت و ارزوئیه با قدرت تمام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بافت اذعان داشت: در این رزمایش یک گردان از بافت و یک گردان از ارزوئیه نمایش رزم دارند و ما با تمام توان از خبرنگاران برای پوشش و انعکاس این رزمایش باشکوه استقبال می‌کنیم.

علیرضایی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در این رزمایش صحنه‌های خاصی را شکار کنند و پاکی درونی و اخلاص بسیجیان را به تصویر بکشند، افزود: در این رزمایش اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان و همه مسئولان حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران باید به دست صاحب اصلی‌ خود حضرت صاحب‌الامر (عج) برسد و وظیفه ما پیگیری بحث صالحین است که خودمان اصلاح شده و یک نظام تربیتی قوی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/80024/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول