اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران محمدتقی عباسپور به سمت معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، آیین تودیع نعمت‌الله فلاح و معارفه محمدتقی عباسپور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مدیران و روسای ادارات شهرستان‌ها و مناطق و کارکنان اداره کل در نمازخانه اداره کل برگزار شد.

علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با تقدیر و تجلیل از زحمات فلاح در دوران تصدی و نیز برشمردن خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی وی به سوابق اجرایی و تجارب محمدتقی عباسپور اشاره کرد و گفت: با تجربیات، تعهد و تخصصی که وی در طول سال‌های خدمت خود در امور پشتیبانی داشته‌ است و امیدواریم که ایشان با همکاری سایر معاونان و مدیران و روسای ادارات بتواند قد‌م‌های بزرگی را در زمینه پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش استان بردارد.

معاون جدید پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اسلام بنا نهاده شده است مسئولیت‌‌ها تکلیفی است که به ما سپرده می‌شود و در واقع میدان امتحانی سخت و سبب افتخاری بزرگ است.

محمدتقی عباسپور پذیرفتن این مسئولیت را خدمتگزاری به همکاران برشمردند و ابراز امیدواری کرد که با همکاری فرهنگیان، صاحب‌نظران و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت بتوانند در این راه موفق شوند. 

به گزارش فارس، معاون جدید پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران پیش از این رئیس حسابداری آموزش و پرورش بابل، معاون مدیرکل تعاون استان قزوین، معاون مدیرکل تعاون مازندران، معاون شهرداری بابل، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران، معاون اداره کل بازرگانی مازندران و مدیر هنرستان نوشیروانی بابل را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول