اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

دهیاران در اجرای قانون مدیریت پسماند قصور نکنند

شهردار ارومیه گفت: دهیاران و بخشداران در اجرای قانون مدیریت پسماند قصور نکنند.

دهیاران در اجرای قانون مدیریت پسماند قصور نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور ظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: مدیریت پسماند شهری و روستایی مهم‌ترین موضوع و دغدغه فعلی است، که دهیاران در این ارتباط ایفاگر نقش عمده هستند.

وی با اشاره به اینکه برای مناطق روستایی و شهری سطل‌های زباله تهیه شده است، ادامه داد: اقشار مختلف مردم با وظیفه خود در این زمینه آشنا بوده و موازین بهداشتی را رعایت می‌کنند.

حضرت‌پور با اشاره به اینکه در هر یک از شهرستان‌ها شعب شورای حل اختلاف راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: در قانون مدیریت پسماند مشکلی وجود ندارد و با خلاء قانونی روبه‌رو نیستیم ولی برای اجرای کامل و همه‌جانبه آن باید تلاش شود.

وی بر ضرورت برپایی کلاس‌های آموزشی برای دهیاران تاکید کرد و اظهار داشت: دفتر آموزش شهرداری ارومیه و استانداری آذربایجان غربی آمادگی لازم برای همکاری در این زمینه را دارند.

حضرت‌پور با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال نو قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: فضای شهری و روستایی باید برای ورود و اسکان مسافران نوروزی آماده شود.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول