اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین قهرمانان پرورش اندام کشور

خراسان‌شمالی در مسابقات پرورش اندام کشور چهارم شد

خراسان‌شمالی در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی کشور را کسب کرد.

خراسان‌شمالی در مسابقات پرورش اندام کشور چهارم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خراسان شمالی تیم 20 نفره استان با نام دوبیس خراسان‌شمالی عنوان چهارم تیمی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور را از آن خود کردند.

نمایندگان خراسان‌شمالی در هر دو بخش پرورش اندام و بادی کلاسیک این رقابت‌ها شرکت داشتند که در برگزاری دو روز رقابت در رشته پرورش اندام و در رده سنی جوانان علی پولادی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شد.

در همین رشته و در رده سنی بزرگسالان در وزن 65 کیلوگرم سجاد محمدی صاحب گردن آویز نقره شد،کیانوش رحیمی در وزن 75 کیلو و پرویز غلامی در وزن 85 کیلوگرم هردو نشان برنز بر گردن آویختند ، همچنین میثم کشوری در 100 و محمد منصوری در 75 کیلو به ترتیب صاحب عنوان‌های چهارم و ششم شدند.

به گزارش فارس، در رشته بادی کلاسیک نیز خراسان شمالی صاحب دو عنوان شد که در دسته 171 سانتیمتر محمد خسروی به عنوان سومی رسید و در دسته 180+  سانتیمتر نیز ایمان مالمیر عنوان نایب قهرمانی و صاحب نشان نقره شد.

در پایان این رقابت‌ها که در اصفهان برگزار شد در نتایج تیمی تیم دوبیس نماینده خراسان شمالی پس از تیم‌های تهران الف، اصفهان و تهران ب در جایگاه چهارم ایستاد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/63002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول