اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران:

30 درصد تولید ناخالص مازندران به کشاورزی تعلق دارد

رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: 30 درصد تولید ناخالص داخلی مازندران به بخش کشاورزی تعلق دارد.

30 درصد تولید ناخالص مازندران به کشاورزی تعلق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور حیدرپور بعد از ظهر امروز در آیین معارفه خود که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان و معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی انجام شد، اظهار داشت: بیش از 30 درصد تولید ناخالص داخلی استان متعلق به بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه لازم است با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده شود، افزود: توسعه بخش کشاورزی نیازمند همکاری همه مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه با همکاری نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی باید بتوانیم از منابع کشوری در پیشبرد اهداف کشاورزی در استان استفاده کنیم، ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر اساس تخصص، صداقت و تجربه ساماندهی می‌شود.

وی اولویت قرار دادن مراکز دهستان‌ها را در صدر برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی با روحیه جهادی خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه بخش کشاورزی مازندران کارهای بر زمین مانده زیادی دارد، تصریح کرد: با هم‌افزایی باید به توسعه بخش کشاورزی بپردازیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم، گفت: سازمان جهادکشاورزی مازندران دستگاهی تخصصی است و تلاش ما این است در این بخش مدیریتی بدون حاشیه داشته باشیم.

حیدرپور با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی بر الگوی کشت در استان‌های کشور تاکید دارد، تصریح کرد: تاکنون هفت استان به صورت پایلوت برای اجرای این طرح آماده شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مسئول اجرای طرح الگوی کشت کشور بودم، خاطر نشان کرد: امسال پنج استان دیگر به اجرای طرح الگوی کشت اضافه می‌شوند که مازندران مشمول این طرح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در تشریح اجرای الگوی کشت در استان‌ها گفت: اینکه چه بکاریم، کجا بکاریم و کی بکاریم موضوعاتی است که در الگوی کشت مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح الگوی کشت اعتباری نیز به استان‌ها تعلق می‌گیرد، افزود: با همکاری سازمان‌های ذیربط به ویژه منابع استانی این طرح در مازندران نیز محقق می‌شود.

به گزارش فارس، رضا عظیمی با مدیریت دو سال و پنج ماهه خود در سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم اکنون به عنوان مجری طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزارهای شمال کشور منصوب شد.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول