اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 3 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

دهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان در بوشهر آغاز به کار کرد

با اجرای سه نمایش صحنه‌ای و خیابانی از هنرمندان بوشهری دهمین جشنواره تئاتر معلولان استان بوشهر آغاز به کار کرد.

دهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان در بوشهر آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در میان استقبال پرشور تماشاگران و علاقمندان به تئاتر، ابتدا نمایش صحنه‌ای «همه چیز پایان ندارد» نوشته و کار مشترک علی محمودی و رحیم زارع در پلاتو زنده یاد رمضان امیری مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر به روی صحنه رفت و پس از آن نمایش «وی ایکس»نوشته خداداد رضایی و به کارگردانی امین فرامرزی در همین سالن اجرا شد.

در بین این دو اجرا نیز نمایش خیابانی «پاجنگرک در جشنواره» به کارگردانی علی محمودی در فضای باز مجتمع فرهنگی هنری به اجرا در آمد.

بعد از پایان اجرای این آثار نمایشی جلسه نقد و بررسی این نمایش‌ها در قالب جلسات هم‌اندیشی کارگردانان این آثار با مخاطبین به همراه کارگاه تئاتر درمانی با تدریس ابراهیم شاکری برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان همراه بود.

از نکات جالب توجه روز اول جشنواره حضور پررنگ معلولان به همراه خانواده‌هایشان بود که با علاقمندی بسیار به تماشای کارهای نمایشی می‌نشستند.

دهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان امروز نیز با اجرای چهار نمایش«راه چشمان» کار مشترک محمد دهدشتی و عبدالله ندومی از دیلم ساعت 17، «کار خدا» به کارگردانی جواد امینی از دیر ساعت 18، «برای صوفیا» کار مصطفی قاسم‌نژاد از کاکی ساعت 19 و «تقدیر» به کارگردانی مهرداد محسنی از گناوه در ساعت 20  پیگیری خواهد شد، ضمن اینکه بعد از اجرای این آثار کارگاه بازیگری نیز با تدریس محمود پاک‌نیت هنرمند شاخص سینما، تئاتر و تلویزیون و داور این جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول