اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تاکستان:

اعزام راهیان نور تاکستان آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با بیان اینکه راهیان نور سنگر جنگ نرم است از آغاز دور جدید اعزام‌های راهیان نور این شهرستان خبر داد.

اعزام راهیان نور تاکستان آغاز شد

مسلم لطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به آغاز اعزام‌های راهیان نور اظهار داشت: باید تلاش کرد تا با بسترهای مناسب ایجاد شده بتوان در زمان برگزاری این اردو با برنامه‌های مختلف فضای معنوی و فرهنگی خاصی را در یادمان‌ها به وجود آورد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان ادامه داد: اردوهای راهیان نور که در طول سال نیز با اعزام‌های دانش‌آموزی ادامه دارد بهترین شکل برابر جنگی است که دشمنان برای براندازی نظام ترتیب داده‌اند.

لطفی‌زاده با بیان اینکه باید با بسیج امکانات و تلاش دستگاه‌ها بهترین نوع خدمات را به زائران جنوب ارائه کرد، افزود: بر این اساس هر یک از اعضای ستاد راهیان نور وظیفه دارند تا به نحو احسن برای پاسخگویی و خدمت‌رسانی به زائران تاکستانی آمادگی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه جلوه راهیان نور امروز در آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت نمایان شده است، ابراز داشت: کسانی در عرصه راهیان نور حضور داشته و به عنوان خادم و یا فعال کمک‌رسانی می‌کنند نیز شامل لطف و عنایات ویژه شهدا می‌شوند که تجلیل از آنان نیز امری مهم و مورد توجه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان به ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت پرداخت و ابراز داشت: بی‌تردید شهدا به عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به بهترین شکل حق و دین خویش را به امام راحل و انقلاب اسلامی ادا کردند.

لطفی‌زاده پاسداری از آرمان‌ها و مکتب اسلام را وظیفه امروز اقشار جوان و نوجوان برشمرد و ابراز داشت: باید به دنبال این بود تا بتوان از حداکثر سرمایه‌های حاضر در کشور چه در بخش‌های فرهنگی و چه هنری و مذهبی برای خدمت به اسلام و قرآن کریم استفاده کرده و بهره برد.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان بیان کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیج همواره در راستای مقابله با جنگ نرم دارای ابعاد خاصی است که این ابعاد به شناخت بهتر از انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

لطفی‌زاده ابراز داشت: تمام مسئولان امروز وظیفه دارند تا ضمن صیانت و حفاظت از آرمان‌های شهدا و امام راحل در راستای جلب اعتماد مردمی بکوشند و زمینه خدمات‌رسانی به همه را فراهم کنند.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول