اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

سیستم «حمایت از خانواده» از سال 93 راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه از راه‌اندازی سیستم جامع حمایت از خانواده از ابتدای سال 93 در کشور خبر داد.

سیستم «حمایت از خانواده» از سال 93 راه‌اندازی می‌شود

سیامک پاکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تجهیزات و امکانات لازم برای راه‌اندازی سیستم «جامع حمایت از خانواده» کمیته امداد امام خمینی در استان کرمانشاه مستقر و نرم‌افزارهای لازم نصب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این سیستم آماده راه‌اندازی است، خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ تنها منتظر کلید خوردن هم‌زمان در سراسر کشور است.

به گفته پاکرو‍، در طراحی سیستم جامع حمایت از خانواده از تجربه کشورهای دیگر بهره‌گیری شده تا بتوانند مدت‌های مدیدی پاسخگویی نیازهای خدمات حمایتی را در قالب این سیستم قرار دهند.

این مسئول یادآور شد: در قالب این سیستم خدمات ارائه شده به مددجویان توسط کمیته امداد یا هر سازمان دیگری ثبت شده تا از موازی‌کاری‌ها و سودجویی برخی از افراد جلوگیری شود.

وی دریافت آنلاین سابقه ارائه خدمات مددکاری، نقدی و کالایی به مددجویان را از قابلیت‌های این سیستم عنوان کرد و متذکر شد: مددجویان به هر شهری که سفر کنند، سابقه دریافت خدمات آنان در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه یکی از اهداف این نهاد حمایتی را توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از طریق ارائه انواع وام‌های خودکفایی و... عنوان کرد و اذعان داشت: افراد زیر پوشش در طول دوره‌های زمانی کوتاه باید به مرحله خودکفایی رسیده و توانمند شوند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول