اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه اعلام کرد

ایجاد بانک اطلاعاتی زنان آذربایجان‌غربی

فرماندار ارومیه گفت: بانک اطلاعاتی زنان در آذربایجان‌غربی ایجاد می‌شود.

ایجاد بانک اطلاعاتی زنان آذربایجان‌غربی

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تعیین و شناسایی آمار دقیق بانوان، بانک اطلاعاتی در آذربایجان‌غربی ایجاد می‌شود.

وی افزود: 450 پارامتر از مسائل اجتماعی آذربایجان غربی که آمار دقیق بانوان آذربایجان غربی در آن قید شده، برای هر فرماندار با رمز مشخص در اختیار آنان قرار گرفته است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: تمام وقایع خاص و شاخصی که در آذربایجان‌غربی و یا در شهرستان اتفاق افتاده به‌روز بوده و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است.

شریف‌نژاد تصریح کرد: چهار وقایع مهم و حیاتی ازدواج، طلاق، مرگ و تولد در اطلس اجتماعی جامع مربوط به هر شهرستان ثبت می‌شود.

وی گفت: دادگاهی که حکم طلاق را صادر می‌کند قبل از ثبت، نامه‌ای را به فرماندار ارسال کرده و با تایید فرمانداری این طلاق به مرکز آمار ارجاع داده و بعد از این مرحله به اداره ثبت احوال فرستاده تا تغییرات ممکن در شناسنامه فرد اعمال شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: با طی این روند در همین چهار واقعه (ازدواج، طلاق، مرگ و تولد) تمام اطلاعات دقیق و بروز در اختیار فرماندار هر شهرستان قرار داده می‌شود.

فرماندار ارومیه اذعان داشت: مرگ و تولد نیز مانند ازدواج و طلاق در صورت اتفاق افتادن ابتدا نامه‌ای به فرمانداری ارسال و بعد به مراکزی که گفتیم ارسال شده تا بعد از تایید توسط فرمانداری آن واقعه ثبت شود.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول