اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور تاکید کرد

لزوم ایجاد مشارکت حداکثری زنان در صنایع لامرد

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور گفت: باید زمینه مشارکت حضور زنان در صنایع فعال مختلف در سطح شهرستان لامرد ایجاد شود.

لزوم ایجاد مشارکت حداکثری زنان در صنایع لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سهیلا جلودارزاده عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف شهرک صنعتی لامرد در سخنانی اظهار داشت: تمام تشکل‌های مختلف کشور باید با یکدیگر کار کنند و هماهنگ باشند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور افزود: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی به تنهایی توسط یک بخش محقق نمی‌شود و باید همگان مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل شوند.

جلودارزاده اضافه کرد: از سوی دیگر نیز باید جریانی دوستانه و صمیمانه در میان صنعت‌گران شکل گیرد تا روز‌به‌روز شاهد افزایش روند تولید بیشتر باشیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راه‌اندازی صنایع بزرگ در آینده نزدیک در لامرد گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این صنایع بزرگ در آینده نزدیک در این شهرستان شاهد اشتغال‌زایی پایدار برای تمام جوانان جویای کار باشیم.

وی ادامه داد: باید زمینه مشارکت حضور زنان در صنایع فعال مختلف در سطح شهرستان لامرد ایجاد شود.

جلودار زاده خاطرنشان کرد: باید مجموعه مشکلات شرکت‌های تعاونی فعال در این شهرستان هرچه سریع‌تر به وزارت صنعت، معدن و تجارت انعکاس پیدا کند.

در ادامه این بازدید دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر نیز گفت: در راستای حل مشکلات صنعتی این دو شهرستان تاکنون اقدامات قابل توجه‌ای از سوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد اجرایی این دو شهرستان انجام شده است.

عبدالرضا روحی اضافه کرد: خانه کارگر در مرحله نخست به عنوان یک رابط مسائل و مشکلات صنعتی به ویژه در زمینه کارگران را به گوش مسئولان مربوطه رسانده است.

وی در مورد کارآفرینی بانوان نیز ابراز داشت: در حال حاضر بانوان تحصیل‌کرده بسیاری در سطح دو شهرستان لامرد و مهر وجود دارند و موضوع کارآفرینی آنان نیز به صورت جدی توسط خانه کارگر لامرد و مهر در حال پیگیری است.

روحی ادامه داد: با راه‌اندازی صنایع مختلف بزرگ در آینده نزدیک در لامرد و مهر شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار خواهیم بود.

به گزارش فارس، در ادامه این بازدید محمد عباسی مدیر شهرک‌های صنعتی لامرد و مهر نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی در این دو شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول