اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اردبیل:

354 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل گفت:‌ در 11 ماهه امسال بیش از 354 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان اردبیل کشف شده است.

354 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی سیفی عصر امروز در هشتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردبیل اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا با سوداگران مرگ که سلامت خانواده و جوانان ما را تهدید کرده و یا دچار مشکل کرده‌اند، برخورد جدی و قانونی انجام شود چرا که بلای مواد مخدر بلای جان کاهی است که آثار آن در تمامی ابعاد جامعه ما را تهدید می‌کند.

وی با بررسی عملکرد کمیته‌های چهارگانه تصریح کرد: چهار کمیته متشکل از کمیته درمان، مقابله و عرضه، کمیته حقوقی و قضایی و کمیته پیشگیری و فرهنگی در طول سال 92 در مسیر مبارزه با مواد مخدر فعالیت کرده و هر یک از این حوزه‌ها فعالیت مثبت و عملکرد خوبی را داشته‌اند.

سیفی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها و رویکردها با جدیت بیشتر در سال آینده دنبال می‌شود و تلاش ما در قدم اول سالم‌سازی فضای جامعه از آسیب‌های همچون مواد مخدر است تا خطرات و نارسایی‌های احتمالی در این زمینه برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر سیاست جدید وزارت کشور است، اضافه کرد: ما به هر نحوی وظیفه داریم تا با این بلای خانمان‌سوز که تبعات سیاسی، اجتماعی،‌ اقتصادی و خانوادگی دارد، مبارزه کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این امر اگر مشارکت مردم و ورود آنها به شکل مؤثر انجام شود، بخش مهمی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شده و فضایی به وجود می‌آید تا یک حرکت رو به رشد را در دفع آسیب‌های ناشی از مواد مخدر شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل یادآور شد:‌ همه خانواده‌ها باید مراقبت کنند تا مبادا فرزندانشان در دام اعتیاد به ویژه اعتیاد صنعتی گرفتار آیند که در این زمینه ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر امر پیشگیری، آگاه‌سازی و مراقبت‌های لازم را در این زمینه جدی بگیریم.

سیفی گفت: در 11 ماهه امسال با کمک معاونت مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان و عوامل انتظامی شهرستان بیش از 354 کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً تریاک و مواد مخدر صنعتی بوده در استان اردبیل از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول