اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد

کشف 1700 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در 10 ماهه سال‌جاری پلیس مازندران بیش از یک‌هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط کرد.

کشف 1700 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری نسب ظهر امروز در همایش راهنمایی و رانندگی استان مازندران در شهرستان چالوس اظهار داشت: کار خدمت‌رسانی به مردم منحصر به دستگاه و سازمان خاصی نیست و همه باید در خدمت به مردم پیشگام باشند.

وی با اعلام آمادگی 100 درصدی پلیس مازندران در همه ایام گفت: برای رفع مشکل مردم همه دستگاه‌های اجرایی باید با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه مازندران در سال 92 میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی بود، خاطرنشان کرد: روند مطلوب خدمت‌رسانی پلیس به مردم در سال جاری و نیز سال 93 تداوم می‌یابد.

این مسئول در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان انتظامی در بحران برف استان مازندران گفت: پلیس در بحران برف به خوبی نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: برای جلوگیری از مشکلات پلیس باید با برنامه منسجم و دقیق وارد عمل شود و زمینه ارتباط مردم با پلیس به صورت شفاف و روشن باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم به پلیس اعتماد کنند و همکاری مردم با پلیس بسیاری از مشکلات استان مازندران را رفع می‌کند.

این مسئول ارشد انتظامی مازندران در ادامه خطاب به کسانی که مخل امنیت و آسایش در جامعه هستند، گفت: چتر امنیت پلیس برای مردم در ایام نوروز باز است و پلیس اجازه تعرض به مردم را نمی‌دهد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده پلیس مازندران برای کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از یک‌هزار و 700 کیلو مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد و در این ارتباط بیش از هشت هزار نفر دستگیر شدند.

به گزارش فارس، در پایان این برنامه مسئولان نیروی انتظامی استان مازندران از خانواده کاظم نجار حسینی که در تصادف اخیر اتوبوس در جاده هراز جانشان را از دست دادند دلجویی کرد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول