اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج عنوان کرد

مطالبات میلیاردی شهرداری سنندج از دستگاه‌های مختلف‌

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج ‌با اشاره به مطالبات میلیاردی شهرداری از دستگاه‌های مختلف، گفت: با وصول این طلب‌ها ‌پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تکمیل می‌شود‌.

مطالبات میلیاردی شهرداری سنندج از دستگاه‌های مختلف‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زهرا آوجیان امشب‌ در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای این شهر با محوریت وصول مطالبات شهرداری، اظهار کرد: این کمیسیون پس از گذشت 14 سال از عمر شوراها و با هدف نظارت بیشتر شورا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در 10 بند از مواد قانونی فعالیت‌های این شورا بر لزوم نظارت تأکید شده است، گفت: تنها مصوبات مد نظر ما نیست، بلکه قصد داریم آنها را تا رسیدن به نقطه اجرا از طریق این کمیسیون پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج تصریح کرد: هدف ما در 6 ماهه نخست عمر شورای چهارم، آشنا کردن شهرداری با این کمسیون بود اما در 6 ماهه دوم کارها تخصصی و در راستای کمک بیشتر به سازمان شهرداری خواهد بود.

آوجیان با یادآوری برگزاری جلسه کمیسیون در خصوص تأمین روشنایی کمربندی دکتر حسینی و شهرک زاگرس شهر سنندج، اظهار کرد: اگر تمام عملیات مربوط به روشنایی این مسیر تنها از طریق شهرداری انجام می‌شد بیش از یک میلیارد هزینه برای این سازمان داشت، اما خوشبختانه از طریق این کمیسیون توانستیم بخشی از این هزینه را به سایر دستگاه‌ها واگذار کنیم.

وی با تأکید بر لزوم وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی، خاطرنشان کرد: کمیسیون نظارت و ارزیابی به عنوان بازویی قدرتمند در کنار شهرداری است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با اشاره به مطالبات میلیاردی شهرداری از دستگاه‌های مختلف، تصریح کرد: با وصول این طلب‌ها علاوه بر آنکه پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تکمیل می‌شود، می‌توان طرح‌های دیگری را نیز آغاز کرد.

آوجیان با تأکید بر لزوم مشخص شدن مطالبات مناطق و سازمان‌های شهرداری گفت: تنها در صورت پرداخت مطالبات باید همراهی داشت و نباید تعامل به صورت یکسویه باشد.

وی در پایان اظهار کرد: تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور شهردار و مدیر بازرسی و شکایات، مدیر حقوقی و مدیر درآمد و دو نفر اعضای شورا در مناطق به منظور برنامه‌ریزی اصولی در وصول طلب‌ها و استخراج دقیق ریز طلب‌های شهرداری مناطق از اشخاص حقیقی و حقوقی باید برای جلسات آینده در دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه مدیر درآمدهای عمومی شهرداری سنندج گفت: مطالبات شهرداری سنندج بدون احتساب بدهی‌های پروژه مسکن مهر به این سازمان، رقمی در حدود 33 میلیارد تومان است.

کتایون خراسان‌زاد با بیان اینکه این آمار قطعی نبوده و ممکن است تغییراتی داشته باشد، اظهار کرد: بدهی پروژه‌های مسکن مهر به شهرداری نیز بیش از 5 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/79012/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول