اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور

ماهان تندیس قم برابر میثاق تهران صف‌آرایی می‌کند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور برابر میثاق تهران صف‌آرایی خواهد کرد.

ماهان تندیس قم برابر میثاق تهران صف‌آرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال کشور دیدارهای هفته یازدهم از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دوشنبه هفته جاری یعنی دوازدهم اسفندماه آغاز خواهد شد و یکی از حساس‌ترین دیدارها در قم به انجام می‌رسد.

در بازی‌هایی که از هفته بیست و چهارم پیکارهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به صورت همزمان به انجام خواهد رسید، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خانه خود برابر تیم میثاق تهران به میدان خواهد رفت تا بلکه ششمین پیروزی خانگی این فصل لیگ برتر فوتسال را به دست بیاورد.

ماهان تندیس قم در 2 هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود با شکست رو به رو شده و اوضاع خوبی ندارد چون آخرین بار در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر تیم رده آخر جدول رده‌بندی بود با برتری 4 بر 1 طعم پیروزی را چشیده است.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم با 2 شکست اخیر در مقابل تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرا مشهد دقیقاً نتایج دیدارهای دور رفت را در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مصاف با این 2 تیم تکرار کردند و در حالی که بازی خوب و نمایشی قابل قبول را انجام دادند اما در پایان برابر هر 2 حریف شکست خوردند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 23 مسابقه در 10 بازی شکست خورده بود و در نیم فصل دوم نیز سومین باخت را برابر تیم فرش‌آرا مشهد پذیرفت تا بدین ترتیب با 10 باخت، 9 پیروزی و 4 تساوی در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد.

شکستی که تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فرش‌آرا مشهد متحمل شد این تیم را از رده ششم جدول به مکان هشتم آورد تا شاگردان حسن‌زاده فرصت رفتن به مکان‌های بالای رده‌بندی لیگ برتر را از دست بدهند. دیدار ماهان تندیس قم و میثاق تهران از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر فردا دوشنبه دوازدهم اسفندماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول