اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی:

روابط عمومی‌ها خود را به علم و دانش روز مجهز کنند

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به عنوان مرجع افکار عمومی جامعه باید خود را به علم و دانش روز مجهز کنند.

روابط عمومی‌ها خود را به علم و دانش روز مجهز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی علیرضا دوانلو در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در دوره آموزشی هنر خوب نوشتن  اظهار کرد: اگر در حوزه اطلاع رسانی و افکار عمومی، استان بتواند موفقیت کسب کند قطعاً در حوزه‌های عمرانی و بودجه‌ای نیز موفق خواهد شد.

دوانلو ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور به حوزه افکار عمومی نگاه بسیار ارزشمند و خوبی است که باید از این فرصت در راستای بهبود شرایط استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط خوبی برای حرکتی نو در استان به وجود آمده است باید تخصص درون مجموعه را منسجم ، فعال و پویا نماییم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها فرماندگان جنگ نرم در مقام تهاجمات دشمنان و شبیخون فرهنگی هستند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: سنجش افکار عمومی یکی از وظایف روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی است که لازم است به آن توجه جدی‌تری شود زیرا نقشه راه ما را مشخص می‌کند.

دوانلو در ادامه تأکید کرد: سواد رسانه‌ای امروز در دنیا یکی از مباحث مهم برای حفظ فرهنگ‌های بومی و ملی در مقابل فرهنگ‌های بیگانه است و زمینه ساز نگاه منتقدانه مخاطبان و انتخاب آگاهانه آنان در مقابل امواج پیام‌های رسانه‌ای خواهد بود.

وی گفت : رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به عنوان مرجع افکار عمومی جامعه باید خود را به علم و دانش روز مجهز کنند.

انتهای پیام/63002/‌ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول