اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالحسین(ع):

سخنان عامدانه افراطیون در محاکم قضایی پیگیری شود

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر بررسی صحبت‌های اخیر رضوی‌فقیه گفت: قطعاً این‌گونه موارد که عامداً و عالماً مطرح می‌شود باید در محاکم قضایی پیگیری شود.

سخنان عامدانه افراطیون در محاکم قضایی پیگیری شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضوی‌راد امروز در گفت‌وگو با فارس در همدان در ارتباط با همایش اصلاح‌طلبان در همدان و سخنرانی یکی از عناصر افراطی در این همایش اظهار کرد: امروز اختلاف‌افکنی از طرف هرکس مذموم است.

وی افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایطی که با دشمن مواجه هستیم و مباحثی چون مذاکرات 1+5، بحث هسته‌ای، تحریم‌ها و ... اختلاف‌افکنی و طرح مباحث افراطی هیچ نتیجه‌ای جز ضرر نخواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه همدان با ابراز تاسف از صحبت‌هایی که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان در همدان مطرح شده این سخنان را محکوم کرد.

رضوی‌راد اظهار کرد: کسانی که این فرد را دعوت کرده‌‎اند نیز باید پاسخگو بوده و از مردم عذرخواهی کنند زیرا تضعیف رهبری و ولایت کار درستی نیست.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: ولایت فقیه جزو باورهای مردم و اعتقادات دینی ماست بنابراین باید محکم آن را حفظ کرده و فرمایشات امام (ره) را همیشه باور داشته باشیم.

ولایت فقیه ثقل اصلی کشور و جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه همدان ادامه داد: باید به این مهم توجه داشت که طی سال‌های گذشته اطاعت از ولایت فقیه و وحدت مردم حول محور ولایت بود که بسیاری از کارها را پیش برده و مشکلات را حل کرد و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه ثقل اصلی کشور و جامعه رهبری و ولایت فقیه است، گفت: این جایگاه باید کاملاً محفوظ بماند و کسی حق تضعیف آن را ندارد.

رضوی‌راد با تاکید بر بررسی صحبت‌های ایراد شده در همایش اصلاح‌طلبان عنوان کرد: قطعاً این‌گونه موارد که عامداً و عالماً مطرح می‌شود باید در محاکم قضایی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: هرکس این مهم را در جامعه تضعیف کند قطعاً در مقابل مردم قرار می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه افرادی که این مباحث را مطرح می‌کنند مانند کف روی آب هستند، یادآور شد: همه، دوران هشت ساله اصلاحات و سیاسی بازی‌های آنان را دیده‌ایم، آخرش چه شد؟

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولان باید دست به دست هم دهند و برای مردم کار کنند چراکه این‌گونه صحبت‌ها هیچ مشکلی از کشور حل نکرده بلکه بر مشکلات می‌افزاید.

دولتمردان تدبیر و امید و اعتدال‌گرایی را در عمل اثبات کنند

رضوی‌راد تاکید کرد: از دولتمردان انتظار می‌رود تدبیر و امید و بحث اعتدال‌گرایی را در عمل اثبات کنند زیرا مطرح کردن این موضوعات افراط‌گرایی بوده و با اعتدال سازگار نیست.

وی یادآور شد: مسئولان مربوطه نیز در انتخاب سخنران باید دقت لازم را داشته باشند تا تنش‌زا نبوده و مردم را نرنجانند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه همدان با بیان اینکه این‌گونه مباحث زمینه را برای سوء‌استفاده دشمن فراهم می‌کند، گفت: دشمن منتظر اختلاف است تا به نفع خود بهره‌برداری کند.

وی عنوان کرد: باید به افرادی که از این سخنران دعوت کرده‌اند نیز تذکرات لازم داده شود تا دیگر شاهد چنین اقدامی نباشیم.

رضوی‌راد با بیان اینکه افراط از سوی هرکس باشد ضربه می‌زند، گفت: این افراد آگاه باشند در صورت افراط قطعاً مردم با آنان به گونه دیگری برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و ضرورت آن ادامه داد: اصل کار مردم با افراط‌گرایی و این قبیل کارها حل نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه همدان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان به فکر مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم چون اشتغال، ازدواج جوانان، تورم، گرانی و ... باشند.

سعید رضوی‌فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان اتهامات ناروایی به نظام و رهبری نسبت داد و مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شورای نگهبان را به شدت تخریب کرد.

رضوی‌فقیه از اعضای آشوب طلب دفتر تحکیم در دهه 70 بود که به حزب مشارکت نزدیک شد و به ماموریت از این حزب تندرو در انتخابات سال 88 وارد ستاد اصلی کروبی شد.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول