اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز درختکاری

دوچرخه‌سواران استان مرکزی نهال می‌کارند

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی از کاشت هزار اصله نهال توسط دوچرخه سواران استان در روز درختکاری در اراک خبر داد.

دوچرخه‌سواران استان مرکزی نهال می‌کارند

رضوان گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور ترویج توسعه فرهنگ دوچرخه‌ سواری،‌ کاهش آلودگی محیط زیست و حفظ محیط زیست همزمان با روز درختکاری پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 10 صبح همایش بزرگ دوچرخه سواری در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش بیش از 100 دوچرخه سوار استان مرکزی مسیر میدان شریعتی اراک به سمت محل برگزاری همایش درختکاری در پردیس دانشگاه اراک را رکاب می‌زنند.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با منابع طبیعی استان در طول مسیر محل‌هایی برای عرضه نهال در نظر گرفته شده که کاروان دوچرخه سواران با نام سفیران سبز از این ایستگاه‌های توزیع، نهال دریافت کرده و در محل همایش درختکاری در پردیس دانشگاه اراک نهال‌ها را می‌کارند.

گرامی افزود: در این همایش به نفرات برتر هدایایی از سوی اداره منابع طبیعی و هیئت دوچرخه سواری اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ همایش درختکاری روز 15 اسفند ماه با حضور اعضای شورای اداری و مسئولان استان و جمعی از سازمان‌های مردم نهاد در پردیس دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87013/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول