اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه روز گذشته

204 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سه روز گذشته و با انجام عملیات پلیسی 204 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

204 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران به میزان کشفیات مواد مخدر طی 72 ساعته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: طی عملیات پلیسی و با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر 204 مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 11 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در زمان کوتاهی متوجه شدیم محموله‌ای از استان‌های شرقی و جنوبی به سمت استان‌های مرکزی حمل می‌کردند که یک مقصد آن به استان ما بود که مساله در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

غلام‌زاده اذعان کرد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار دادن آن در فرماندهی انتظامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران و باشت به صورت ویژه قرار گرفت.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از اول سال تاکنون توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرستان‌های استان نزدیک به سه تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 58 باند شناسایی و 180 دستگاه توقیف شد.

وی در ادامه اذعان کرد: مجموعه دستگاه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با آمادگی کامل و با همکاری و همراهی مردم و اصحاب رسانه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر دارد.

غلام‌زاده در پایان از پاکسازی برخی مناطق آلوده به مواد مخدر و دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان خبر داد و متذکر شد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش مواد مخدر در سطح مناطق شهری و روستای مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/82011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول