اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهره‌برداری موقوفات و بقاع متبرکه ایلام:

3 زائرسرا در جوار بقعه امامزاده پیرمحمد (ع) احداث شد

رئیس اداره بهره‌برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام گفت: سه زائرسرا در جوار بقعه امامزاده پیرمحمد (ع) احداث شد.

3 زائرسرا در جوار بقعه امامزاده پیرمحمد (ع) احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، نصرت‌الله کشاورز اظهار کرد: به منظور رفاه حال زائران و گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به آنان، سه باب زائرسرا و خانه خادم در جوار بقعه متبرکه امامزاده پیرمحمد(ع) شهرستان بدره احداث شده است.

رئیس اداره بهره‌برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام گفت: برای ساخت این تعداد زائرسرا به گستره 60 متر مربع، اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال از محل نذورات مردمی این بقعه متبرکه هزینه شده است.

کشاورز بیان کرد: نصب ضریح، تامین آب، برق، تعمیر و مرمت سرویس های بهداشتی از جمله مشکلات و نیازهای این بقعه بوده که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره بهره‌برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام یادآور شد: این بقعه در منطقه خوش آب و هوا و در دامنه کوهستانی کبیرکوه واقع شده و مکانی بکر و طبیعتی دست نخورده برای حضور زائران و گردشگران به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ایجاد محیطی آرام برای زوار، می‌طلبد امکانات مورد نیاز برای جذب زائران و گردشگران به سمت بقاع متبرکه و امامزادگان این استان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2246/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول