اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مطرح کرد

خراسان شمالی آماده برگزاری جشن نیکوکاری/ ساماندهی 1100 پایگاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد اکنون آماده برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در سراسر استان است.

خراسان شمالی آماده برگزاری جشن نیکوکاری/ ساماندهی 1100 پایگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امان‌الله حسین‌پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم جشن نیکوکاری در خراسان شمالی از 12 اسفند هم‌زمان با استان‌های کشور آغاز و تا 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در استان با شعار توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران برگزار می‌شود، افزود: از مجموع پایگاه‌های این جشن، 11 پایگاه سیار و مابقی ثابت خواهند بود.

حسین‌پور بیان داشت: همچنین 650 پایگاه در مدارس، 135 مورد در مساجد، 161 مورد نیز مربوط به روستاها و همچنین 98 پایگاه نیز در فروشگاه‌ها برپا خواهند شد.

به گفته این مسئول در کمیته امداد خراسان شمالی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 16 اسفندماه نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه استان دایر است.

وی اولویت کمک‌های مردم نوع دوست خراسان شمالی به این جشن را کمک‌های نقدی برشمرد و اظهار کرد: البته این پایگاه‌ها آماده جذب کمک‌های غیر نقدی اعم از البسه و سایر مایحتاج نیازمندان نیز است لیکن کمک‌های نقدی به این جشن مناسب‌تر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اختصاص کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن احسان و نیکوکاری را مربوط به مددجویان زیرپوشش این نهاد برشمرد و گفت: افزون بر این افراد نیازمند اعم از خانواده‌های بدسرپرست و یا برخی افراد محروم از این حمایت‌ها برخوردار می‌شوند.

وی همچنین با اعلام شماره حساب 14005080040 بانک مسکن شعبه مرکزی برای جذب کمک‌های آن دسته از نیکوکارانی که  در روز موعود موفق به کمک نشدند، از عموم افراد خیر و نوع دوست دعوت کرد تا کمک‌های خود را در حمایت‌های نیازمندان دریغ نکنند.

حسین‌پور شمار خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی را هم‌اکنون 80 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 40 هزار نفر نیز افراد نیازمند از خدمات این نهاد به صورت موردی بهره‌مند می‌شوند.

وی از خراسان شمالی به عنوان جزو پنج استان نخست کشور به لحاظ تعداد افراد زیرپوشش خدمات این نهاد به نسبت جمعیت یاد کرد و افزود: البته بخش عمده‌ای از بالا بودن تعداد مددجویان این نهاد به خاطر مشکلات اقتصادی، تولید فقر و عدم انجام تکالیف از سوی دستگاه‌های متولی در حوزه‌های مربوطه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در عین حال یکی از رویکردهای این نهاد را توانمند سازی مددجویان این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول