اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌های نیکوکاری در شهرستان ایرانشهر

مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: 12 پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی در ایرانشهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پایگاه‌های نیکوکاری در شهرستان ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدعلی تراقویی در کمیته برنامه‎ریزی جشن نیکوکاری شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: جشن نیکوکاری منشا شور و نشاط اجتماعی در جامعه ایرانی است که باید روز به روز تقویت شود و همگان نیر برای بهتر برگزار شدن آن کوشا باشند.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر افزود: مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی در ایرانشهر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویکردهای کمیته امداد امام بوده به طوری که در سال‌های اخیر این نهاد با تمام توان و ظرفیت در این راستا گام برداشته و همواره اقدام‌های مؤثر و ارزشمندی را انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: حمایت از اقشار نیازمند جامعه یکی از رویکردهای مهم این نهاد در راستای انجام فعالیت‌های اجتماعی بوده و از طرق مختلف در این راستا گام برداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: حضور فعال و پرشور دستگاه‌های دیگر در برنامه‌های جانبی کمیته امداد امام خمینی که در روزهای مختلف سال به مناسبت‌های گوناگون برگزار می‌شود، امری ضروری است.

تراقویی در ارتباط با اهمیت برگزاری جشن‌ نیکوکاری در جامعه اذعان داشت: جشن نیکوکاری منشأ شور و نشاط اجتماعی در جامعه است و با برگزاری جشن نیکوکاری حس نوع‌دوستی و انسان‌دوستی اقشار و آحاد مختلف جامعه برای کمک به نیازمندان برانگیخته می‌شود و با همکاری همگانی اقدامات ارزشمندی در این مسیر صورت می‌پذیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر خاطرنشان کرد: نشاط اجتماعی معلول حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی و خاصیت حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی، نشاط و شادابی است.

این مسئول با اشاره به تأکید رهبری معظم انقلاب بر حل مشکلات ایتام و نیازمندان در آستانه سال نو اذعان کرد: از خیرین و مردم نوع‌دوست و خیر شهر و موسسه‌ها و نهادهای گوناگون می‌خواهیم همچون دوره‌های گذشته در این زمینه همکاری مطلوبی با کمیته امداد امام خمینی داشته باشند و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نکنند.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول