اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

ایجاد بسترهای لازم برای تبدیل کرمانشاه به قطب اقتصادی

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ظرفیت تبدیل شدن به یک قطب اقتصادی و تولیدی در کشور را دارد.

ایجاد بسترهای لازم برای تبدیل کرمانشاه به قطب اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در نشست بررسی مشکلات طرح‌های صنعتی استان کرمانشاه با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و فعالان اقتصادی استان گفت: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعتی و تولیدی دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آسیب‌ها و نابه‌سامانی‌های فراوانی را متحمل شده و همین آسیب‌ها  عدم توسعه استان در سال‌های متمادی را به‌دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند به‌منظور شکوفایی و بالندگی بخش اقتصاد این خطه از کشور با تلاش و همت مضاعفی عمل کنند.

رضایی‌بابادی تثبیت محوریت استان کرمانشاه در غرب کشور را از پتانسیل‌های بالقوه این استان عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های صنعت، صنایع تبدیلی، تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و تقویت بخش گردشگری در شکوفایی اقتصادی این خطه تاثیرگذار است.

این مسئول یادآور شد: استان کرمانشاه در آینده نزدیک به یک قطب اقتصادی و تولیدی در کشور تبدیل می‌شود و باید قبل از آن بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان فراهم گردد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کتیبه بیستون میراث کهن و ماندگار این دیار در حوزه گردشگری است، افزود: امیدواریم سرمایه‌گذاری در این بخش مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گرفته تا زمینه توسعه صنعت توریسم فراهم شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در این نشست نیز با اشاره به اینکه هیچ محدویتی در پذیرش و معرفی طرح‌های صنعتی استان کرمانشاه به بانک صنعت و معدن نداریم، تصریح کرد: هدف از سفر به استان بررسی مشکلات طرح‌های صنعتی است.

علی‌اشرف افخمی پی‌گیری مشکلات مربوط به پروژه آناهیتا که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است را از دغدغه‌های اصلی سفر خود عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول